loading...
زر پاتوق | بروز ترین سایت تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
آرمین گراوندی بازدید : 398 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (1)

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازتلویزیون کره شمالی تصاویری را پخش کرد که در آن جوانان به نشان داده می شدند که برای عضویت در ارتش ثبت نام می کنند .
این تصاویر از کره شمالی در حالی پخش می شوند که به تازگی بحران بین این کشور و  هم پیمان آمریکا بالا گرفته و کره شمالی تهدید کرده است در صورتی که منافعش در خطر باشد، دست به حمله اتمی خواهد زد.

آنها به ژاپن هشدار دادند درصورتی که درباره تحریم های بیشتر کره شمالی با آمریکا همکاری داشته باشد، با خطر حمله رو برو است.

 

برای دیدن ادامه خبر به ادامه مطلب بروید ♥☺


ahadgh بازدید : 131 دوشنبه 14 اسفند 1391 نظرات (1)

«پژو» یکروز طعنه زد به «پراید»

که تو مسکین چقدر یابویی!

با چنین شکل ضایعی بالله

بی‌جهت توی برزن و کویی


آرمین گراوندی بازدید : 590 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)

دبير شوراي عالي فضاي مجازي گفت: بحث اينترنت ملي به معناي توسعه فيلترينگ نيست.

http://itna.ir/images/docs/000023/n00023858-b.jpg

به گزارش ایتنا از ايسنا،‌ مهدي اخوان به‌آبادي در نشست خبري كه در مركز رسانه‌هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد، با اشاره به فيلترينگ هفته گذشته كه طي آن سرويس جي‌ميل از دسترس خارج شد گفت: تصميم‌گيري درباره اينگونه مسايل به عهده كميته مصاديق و جرايم رايانه‌اي‌ است و....

برای مشاهده مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

آرمین گراوندی بازدید : 589 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
با پیش‌بینی افزایش ۵ برابری جمعیت غیرفعال به فعال تا 2050
بانک‌جهانی نسبت به پیری سریع جمعیت ایران هشدار داد

خبرگزاری فارس: بانک جهانی با هشدار نسبت به پیر شدن سریع جمعیت ایران پیش بینی کرد تا سال ۲۰۵۰ نسبت جمعیت غیرفعال ایران به جمعیت فعال ۵ برابر می شود و در این سال به ازای ۱۵ فرد فعال ۶ فرد بالای ۶۵ سال وجود خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: بانک‌جهانی نسبت به پیری سریع جمعیت ایران هشدار داد

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس بانک جهانی در جدیدترین گزارش خود موسوم به «گزارش توسعه جهانی» نسبت به سرعت بالای پیر شدن جمعیت در ایران هشدار داده است.

بانک جهانی در این گزارش نوشته است کاهش نرخ زاد و ولد در بسیاری از کشورها به همراه افزایش امید به زندگی منجر به رشد گسترده گروه های سالخورده در برخی نقاط جهان شده است.

بر اساس این گزارش در حال حاضر جمعیت های سالخورده در کشورهای صنعتی، در اروپای شرقی و در جنوب آمریکای لاتین متمرکز شده اند اما این وضعیت طی 4 دهه آینده دستخوش تغییراتی خواهد شد.

بانک جهانی در ادامه گزارش خود افزود جمعیت چین در سال 2010 وارد مرحله پیری شده است اما ایران، هند، سنگاپور و تایلند در آینده نزدیک با پیری شدید جمعیتی مواجه خواهند شد.

این گزارش شاخصی به نام شاخص وابستگی سالخوردگی ارائه کرده است که بر پایه تعداد افراد بالای 65 سال نسبت به جمعیت فعال کشور(افراد 15 تا 64 سال) مشخص می شود. زمانی که نمره کشوری در این شاخص بالا باشد یعنی این که جمعیت فعال کشور برای تامین نیازهای افراد سالخورده باید بار زیادی را تحمل کند.

بر اساس پیش بینی بانک جهانی نمره ایران . سنگاپور در شاخص وابستگی سالخوردگی تا سال 2050 پنج برابر خواهد شد. این به آن معناست که نسبت جمعیت غیرفعال ایران به جمعیت فعال طی 38 سال آینده 5 برابر می شود.

بر این اساس در سال 2050 به ازای 15 فرد 15 تا 64 ساله در ایران و سنگاپور 4 تا 6 فرد بالای 65 سال در این دو کشور وجود خواهد داشت.

بانک جهانی افزود شاخص وابستگی سالخورده ها در چین نیز 4 برابر خواهد شد و بسیاری از کشورهای که در حال حاضر با مشکل پیری جمعیت مواجه اند شاهد رشد 2 برابری یا بیشتر این شاخص خواهند بود.

پیش تر سازمان ملل نیز در گزارشی نسبت به پیر شدن جمعیت ایران در اثر کاهش زاد و ولد در این کشور هشدار داده بود. بر اساس گزارش سازمان ملل جمعیت بالای 60 سال ایران طی سال های 2011 تا 2050 با رشد 26 درصدی به 33 درصد کل جمعیت این کشور خواهد رسید و ایران از نظر سرعت پیر شدن جمعیت رتبه سوم جهان را به خود اختصاص خواهد داد.

انتهای پیام//

آرمین گراوندی بازدید : 705 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
نرخ بیکاری آمریکا به 7.8 درصد رسید

خبرگزاری فارس: وزارت کار آمریکا در تازه ترین گزارش خود و یک ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد نرخ بیکاری این کشور به 7.8 درصد رسیده که کمترین رقم در ۳ سال و نیم اخیر است.

خبرگزاری فارس: نرخ بیکاری آمریکا به 7.8 درصد رسید

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی وال استریت ژورنال، وزارت کار آمریکا اعلام کرد نرخ بیکاری این کشور در ماه سپتامبر به کمتر از 7.8 درصد رسیده است که این پایین ترین نرخ بیکاری این کشور در سه سال و نیم اخیر به شمار می رود .

بر اساس این گزارش کارشناسان اقتصادی و سیاسی بر این باورند که کاهش نرخ بیکاری آمریکا در ماه سپتامبر می تواند تاثیر زیادی بر پیروزی مجدد باراک اوباما در انتخابات ماه نوامبر داشته باشد .

بر این اساس نرخ بیکاری آمریکا از 8.1 درصد در ماه اوت به کمتر از 7.8 درصد در ماه سپتامبر کاهش یافته است که این پایین ترین رقم از ژانویه 2009 میلادی است . این گزارش افزود اقتصاد آمریکا طی ماه سپتامبر بیش از 114 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است .

کاهش نرخ بیکاری آمریکا در حالی است که فدرال رزرو این کشور در تازه ترین نشست خود تصمیم گرفته است برای حمایت از رشد و رونق اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری سیاستهای انبساطی جدیدی را اتخاذ کند . میت رومنی نامزد جمهوری خواهان به شدت از سیاستهای اقتصادی اوباما به خصوص در زمینه اشتغال انتقاد کرده است . رومنی در این باره گفته است اگر من رییس جمهور آمریکا شوم بیش از 12 میلیون فرصت شغلی جدید برای مردم ایجاد خواهم کرد . اوباما نیز در این باره گفت بخش خصوصی آمریکا از فوریه 2010 میلادی تا کنون حدود 5 میلیون فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است .

انتهای پیام /

لینکدونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا از مطالب سايت راضي هستيد ؟
    از قالب سایت راضی هستی ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1264
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 1,714
  • بازدید سال : 46,906
  • بازدید کلی : 579,476
  • معرفی اجمالی زر پاتوق

    زر پاتوق یکی از بزرگترین سایت های تفریحی ایرانی میباشد که با مدیریت قوی همواره باعث سرگرمی شما خواهد شد