loading...
زر پاتوق | بروز ترین سایت تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
hasan بازدید : 702 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)


طالع بینی سال  1392


باتوجه به دقت بالای طالع بینی چینی در پیشگوئی وقایع طالع شمارا به این روش بیان می داریم .همانطور که قبلاً هم به آن اشاره شد چینیها معتقدند بودا در شروع سال نو ازبین تمام حیوانات تنها دوازده حیوان را برای گردش زمین انتخاب کرده است که به ترتیب ظاهر می شوند وانسانها برحسب تولد در سال مورد نظر دارای همان خصوصیات می باشند .این حیوانات به ترتیب : موش ، گاو ، ببر ( پلنگ ) ،گربه ( خرگوش ) ،اژدها ( نهنگ ) ،مار اسب ، بز (گوسفند) ،میمون ، خروس ( مرغ وجوجه ) سگ وبالاخره خوک می باشند . شبیه همین اعتقاد نیز بین ما ایرانیان وجود دارد.  سال 1391 به نام مار می باشد ببینیم سال مار برای ما چگونه خواهد بود . برای خواندن طالع مربوط به خودتان ابتدا باید بدانید در چه سال چینی متولد شده اید.


♥☺☻ بقیه در ادامه مطلب ♥☺☻



hasan بازدید : 343 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)

معمولاً هیچکس به ما چگونه دست دادن را یاد نمی دهد. اما اگر دقت کرده باشی خانم ها و آقایان به اشکال متفاوت دست می دهند. حتی این تفاوت ها در شغل ها و شخصیت های مختلف و وضعیت های روحی متفاوت قابل مشاهده است. هنگامی که خانم ها می خواهند احساسات صادقانه خویش را به خصوص در مواقع بحرانی زندگی نسبت به خانم های دیگر ابراز کنند، با یکدیگر دست نمی دهند بلکه دست های فرد مقابل را به نرمی در دست های خود گرفته و با حالت چهره، همدردی عمیق خود را بیان می کنند.

بقیه ی متن در ادامه مطلب...
آرمین گراوندی بازدید : 134 دوشنبه 22 آبان 1391 نظرات (0)
فال و طالع بینی روز دوشنبه 22 آبان 1391

فروردین : شما آن چنان به فکر مسافرت هستید که نمیتوانید اصلا فکر خود را تغییر دهید. اما شما بخصوص برای فرار کردن از وظایف خود میخواهید مسافرت بروید و برایتان فرقی نمیکند که به کجا بروید، ولی باید از کسانی که دور و برتان هستند درس گرفته و به جنبه‌های دیگر زندگی تان نیز نگاهی بیندازید.

زر پاتوق، خوشبختی شما بستگی به این دارد که خودتان را با عشق مسافرت که تازگی‌ها گریبان گیرتان شده است وفق دهید.


برای دیدن ادامه فال به ادامه مطلب بروید .......

آرمین گراوندی بازدید : 182 پنجشنبه 27 مهر 1391 نظرات (0)
فال و طالع بینی روز پنجشنبه 27 مهر 1391

فروردین : امروز كه ونوس وارد نهمین خانه تان یعنی خانه ریسك پذیری می‌شود، شما هم دوست دارید آروزهای خود را تغییر دهید. با وجود اینكه دوستی ایده‌آل در نظر شما لزوماً شباهتی با عشق‌های سنتی ندارد، ولی امروز فكركردن به این جور عشق‌ها لبخند را روی صورت شما می‌نشاند. نیاز شما برای آزاد بودن و استقلال داشتن از همیشه بیشتر شده است و حتی اگر پای عشقی رمانتیك در میان باشد دوست ندارید آزادی‌هایتان محدود شود.


برای دیدن ادامه فال به ادامه مطلب بروید ....

آرمین گراوندی بازدید : 896 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)

فال روزانه ۱۵ مهر

http://s1.picofile.com/file/7519559779/fal_rozaneh_zarpatogh.jpg

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فروردین:مثل اینکه امروز همه می‌خواهند دوست شما باشند و شما نمی‌توانید به کسانی که ازتان درخواست کمک می‌کنند به راحتی جواب منفی دهید. شما احساس محبوب بودن می‌کنید و نمی‌خواهید که این محبوبیت را از دست بدهید. با این حال درست نیست که به خاطر اینکه دیگران شما را دوست داشته باشند از آنها حمایت کنید. الان بهترین تاکتیک برای شما متعادل نگه داشتن روابط دوستانه تان است.

اردیبهشت: امروز شما دوست دارید در محل کارتان باشید، چراکه امیدهای خیلی زیادی برای کارهایی که می‌خواهید تمام کنید دارید. اما انتظاراتی که به دنبال این کار شما به همراه است، موجب ناامیدی تان در چند روز آینده می‌شود. دچار وسوسه نشوید و هر کاری که هر کسی بهتان پیشنهاد می‌کند را انجام ندهید! فقط پایتان را به اندازه گلیمتان دراز کنید.

خرداد:هم اکنون شما به خصوص وقت‌هایی که جذابیت‌تان چشم کسی را می‌گیرد، می‌توانید فردی کاملاً مجاب کننده باشید. اما چرخه فعال و پویای بین عطارد سیاره بخت شما و ژوپیتر حاکی از این است که اگر یک بار شروع به صحبت کنید دیگر نمی‌دانید کی باید از حرف زدن دست بردارید! اگر شما زیاد حرف بزنید، پیام خود را به درستی به دیگران نخواهید رساند، بنابراین قبل از اینکه شروع کنید خوب حواس خود را جمع کنید.

تیر: شما در آستانه عصبانی شدن هستید، چراکه نمی‌توانید در برابر تغییراتی که به وجود آمده بیش از اندازه جدی باشید. دیگران سعی می‌کنند دلیل اینکه باید انسان کامل و ظیفه شناسی باشید را به شما بگویند، اما شما فقط به فکر تفریح کردن هستید! ماه تاریک برج جدی نشانه خوبی برای مهمانی رفتن نیست، اما حمایت و هم صحبتی با دوستانتان بهتان کمک می‌کند این شرایط سخت را با موفقیت پشت سر بگذارید.

مرداد: شما امروز حرف‌های زیادی برای گفتن دارید و به دنبالی منبری برای صحبت کردن و گفتن حرف‌هایی بیهوده می‌گردید!! اما وقتی شما از گفتن این حرف‌ها هدفی ندارید، دیگران هم دوست ندارند به حرف‌هایتان گوش بدهند. هرچقدر که با پرداختن به جزئیات وقتتان را تلف کنید، سخنرانی شما غیر قابول قبول‌تر به نظر می‌رسد. در نهایت اگر درایت و منطق خود را ملاک قرار بدهید، عاقلانه تر از این است که هر کسی که پیش رویتان نشسته را قانع کنید.

شهریور: امروز زمانی که ایده‌های خود را برای دیگران آشکار می‌کنید، نظرات عالی شما در مورد عشق در بوته آزمایش قرار می‌گیرد. شما می‌دانید که افکارتان با روش معمول و مرسوم نگاه گردن به اشیاء، با یکدیگر هماهنگ و سازگار نمی‌شوند. از متفاوت بودن نترسید، حتی شاید از این کار لذت هم ببرید. فقط آنقدر انعطاف ناپذیر نباشید که دیگران ازتان دوری کنند، چراکه شما معمولاً آدم سرسخت و لجوجی هستید.

مهر: شما امروز حس خوبی نسبت به خود و جایگاه خود در زندگی دارید، اما چونکه نمی‌توانید هرچیزی را سر جای خود نگه دارید، نمی‌توانید به روشنی دیدگاه خود در مورد موقعیت‌های شخصی و سیاسی را ابراز کنید. شما در یک لحظه فوق العاده خوش بین شده و در لحظه دیگر گویی که آسمان به زمین رسیده! ایمان و اطمینان شما خیلی سریع به بدبینی تبدیل می‌شود، بنابراین تا موقعی که دیدگاه‌های بیش از حد احساسی خود را متعادل نکرده‌اید هیچ تصمیم مهمی‌ نگیرید.

آبان: حتی اگر در زندگی تان مشکلی به وجود آمده باشد، شما همیشه می‌توانید به مطالعات معنوی خود اتکا کنید. ولی متاسفانه شما انقدر در فلسفه و متافیزیک غرق شده‌اید که می‌کوشید شرایط سخت را به موقعیتی خیلی عالی تبدیل کنید. شاید این کار بعضی وقت‌ها خوب باشد، ولی اکنون بهتر است به جای سیر کردن در آسمان‌ها کمی ‌واقع بین تر باشید.

آذر: امروز با توجه به گردش بهرام به دور ژوپیتر پیام‌هایی به شما ارسال می‌شود که می‌توانید در اوج باشید. امروز ژوپیتر سیاره فرمانروای شما تلنگری قوی از بهرام نگران دریافت می‌کند و انرژی و توانایی مضاعفی به شما می‌دهد و یا اینکه شما را در مباحثه‌های غیر لازم قرار می‌دهد. به جای اینکه بر سر اختلافات جزئی بحث کنید، با ایده‌های بزرگ موافقت کنید و بعداً به جزئیات توجه کنید.

دی: شاید امروز نتوانید خونسردی خود را حفظ کنید، چراکه فکر می‌کنید به آخر خط رسیده‌اید. شما فکر می‌کنید که به اندازه کافی صبر کرده‌اید. کاملاً واضح و مبرهن است که شما می‌دانید برای اینکه زندگیتان به تعادل قبلی خود برگردد چه کارهایی لازم است انجام دهید، اما دیگران راه پیشرفتتان را سد کرده‌اند. حتی اگر می‌خواهید بیشتر به خودتان سختی بدهید، عاقلانه ترین راه این است که چند روز دیگر هم صبر کنید.

بهمن: امروز شما دیگر نمی‌خواهید رازی را پیش خود نگه دارید، اما باید این کار را بکنید! برای اینکه وقتی که از روی اعتماد حرفی به شما زده شده است، اصلاً خوب نیست آن را فاش کنید. خوشبختانه موضوعات جالب خیلی زیادی برای بحث کردن وجود دارد. در ضمن اگر شما قبول کنید که بهتر است بعضی از حرف‌ها ناگفته باقی بمانند، احساس بهتری نسبت به خود پیدا خواهید کرد.

اسفند: امروز همکاران شما ظاهراً خیلی جدی شده‌اند و شما نمی‌توانید با نظریات آنها موافقت کنید. حتی اگر آنها مصلحت شما را بدانند شما نمی‌توانید از خوش بینی خود دست بردارید. فقط فراموش نکنید که باید هم انسان مفیدی باشید و هم مثبت اندیش و در عین حال در شرح دادن موقعیت و جایگاه خود زیاد مبالغه نکنید.

آرمین گراوندی بازدید : 152 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)
فال و طالع بینی روز یکشنبه 9 مهر 1391
فروردین : به جای اینكه با ذهن خود كلنجار بروید، چند روز صبركرده تا بتوانید آنچه در ذهنتان می‌گذرد را با افراد دیگر در میان بگذارید. وقتی یك نفر دیگر در حال حرف زدن است، شما به جوابی كه می‌خواهید به او بدهید فكر نكنید؛ در عوض به حرف‌هایی كه او می‌زند گوش دهید. ایران ناز، فقط وقتی كه احساس كردید باید در مورد چیزهایی كه می‌شنوید دیدگاه خود را بیان كنید شما هم شروع به حرف زدن كنید. اگر هنگام ملاقات كردن دیگران به اندازه كافی انعطاف پذیر باشید، بیشترین تاثیر را روی آنها خواهید گذاشت.


اردیبهشت : در حالیكه شما پیوسته در برابر اصرار و پافشاری دیگران تسلیم می‌شوید، نمی‌توانید به راحتی صلاحیت و شایستگی خود را به آنها نشان دهید. شاید شما فكر می‌كنید كه می‌دانید به چه روشی كار خود را بهتر انجام دهید، اما شاید تنها چیزی كه شما نیاز داشته باشید داشتن یك دیدگاه نهایی باشد. باوجود اینكه وقتی كسی بهتان پیشنهاد كمك می‌كند، شما حساس پرانرژی بودن می‌كنید، ولی اعتراف كردن به ضعف‌های خود می‌تواند در قبول كردن حمایت دیگران بهتان كمك كند.


خرداد : شاید شما بتوانید در ذهنتان راه‌هایی را مجسم كنید كه بدان وسیله می‌توانید احساس خود را به كسی كه دوستش دارید ابراز كنید، اما نمی‌توانید به راحتی از این روش‌ها پیروی كنید. با وجود اینكه شما می‌خواهید تاثیری مثبت داشته باشید، ولی بیش از اندازه پرخاشجو شده‌اید. ایران ناز، تلاشی آگاهانه برای ملایم كردن صحبت‌هایتان به شما كمك می‌كند تا بتوانید اهداف واقعی خود را به دیگران بگویید.


تیر : اگر شما اعتقاد داشته باشید زمانی هم نیاز به كمك دیگران دارید آنها از شما سوء استفاده می‌كنند، نمی‌توانید خوش اخلاق باشید. وقتی كه جذابیت‌ها و خونگرمی‌ شما تبدیل به عصبانیت می‌شود، حتی لطف و محبتتان نیز می‌تواند به كسانی كه دوستش دارید صدمه بزند. فراموش نكنید كه واكنش شدید نشان دادن اصلاً لازم نیست؛ شما فقط محدودیت‌های خود راقبول كنید و بعد دست به عمل بزنید.


مرداد : این ماه مشكل اصلی شما این است كه در حالی كه شما به طور هم زمان هم می‌خواهید در زندگی خانوادگی شریك باشید و هم عضوی از یك گروه منسجم باشید، نمی‌دانید كه چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه كنید. گویی كه شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی كه آرزویش را داشتید نزدیك بشوید. سعی نكنید كه برای حل كردن این مشكل اقدام كنید. ایران ناز، فقط روشی را پیدا كنید كه به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.


شهریور : شما امروز تصویر روشنی از خواسته‌های خود دارید ولی با وجود اینكه ماه در نشانه شما قرار می‌گیرد، الزاماً كار درستی نیست كه آرزوهای خود را به زبان بیاورید. مشكل اصلی این است كه یكی از اطرافیانتان در حالی كه حتی در بهترین شرایط با شما خوب همكاری نمی‌كند، در خوشی‌هایتان هم شركت نمی‌كند. بعضی از روزها بهتر است كه احساس‌هایتان را مخفی نگه دارید.


مهر : فكر نكنید كه شما قادر به فهمیدن عكس العمل دیگران هستید. به جای اینكه كلمات‌تان را سبك و سنگین كنید آنها را به زبان بیاورید، اما طوری صحبت كنید كه مهربانی و انعطاف پذیریتان را به دیگران نشان دهید. ایران ناز، آنها برای شنیدن حرف‌های شما بیش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان می‌دهند، اما اگر بفهمند كه شما با آنها مخالفید به حرف‌هایتان اهمیتی نمی‌دهند.


آبان : شما امروز توانایی این را دارید كه قدم به عقب برداشته و به گذشته خود نگاهی بیندازید، بنابراین می‌توانید دقیقاً بفهمید كه در چه جایگاهی قرار دارید و چه چیزهایی دارید. ماه وارد دومین خانه شما كه به مسائل مالی اختصاص دارد می‌شود و توجه شما را از سوی نیازهای معنوی به سمت نیازهای مادی و دنیوی برمی‌گرداند. در حال حاضر بهترین كار این است كه به موضوعات ساده تر روی بیاورید.


آذر : شما فكر می‌كنید كه زیادی نسبت به دیگران حساسیت نشان می‌دهید، اما آنها به هیچ وجه این موضوع را متوجه نشده‌اند. آنها در حالیكه نسبت به قبل بیشتر شما را كنترل می‌كنند به شما توجه می‌كنند. به كارهای قبلی‌تان نگاهی بیندازید، برای اینكه كاری كرده‌اید كه باعث شده دیگران پیام‌هایی نامفهومی‌را از طرف شما دریافت كنند و این موضوع باعث شده كه آنها فعالیت‌های شما را سوء تعبیر كنند. ایران ناز، فقط سعی كنید كه متظاهر نباشید، هركس به زودی خودش حقیقت را خواهد فهمید.


دی : امروز شما مشتاقانه می‌خواهید در مورد موضوعی كه ازش روی گردان بودید تحقیق كنید. همه ترس و هراس‌های شما نسبت به این موضوع امروز كاملاً از بین رفته است. شما خیلی دوست دارید كه دیگران هم نقطه نظرات شما را بشنوند، چرا كه می‌دانید هم اكنون تأثیر فوق‌العاده‌ای بر دیگران خواهید گذاشت. فقط یادتان باشد قبل از اینكه به موضوع بعدی بپردازید به آنها فرصت كافی بدهید كه نظرشان را درباره گفته‌های شما بگویند.


بهمن : شما امروز خیلی پر انرژی نیستید، برای اینكه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیت‌های مهمی ‌كسب خواهید كرد. شما اكنون واقعاً انقدر توانایی دارید كه بدانید دقیقاً چه حرف‌هایی می‌خواهید بزنید و حتی این گونه به نظر می‌رسد كه شما توانایی خواندن فكر دیگران را هم دارید. ایران ناز، ذهن شما قابلیت‌های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت كرده و عجولانه تصمیم گیری می‌كنید و به نظر می‌رسد كه اطلاعات زیادی دارید.
 

اسفند : امروز شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یك طرف شما می‌خواهید كار خاصی انجام دهید؛ شما كارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر كمی ‌تلاش كنید محیط امن و آرامی ‌برای خود درست كنید، عجیب اینكه احساس خواهید كرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید كه چه راهی را انتخاب كنید؛ فقط ببینید كه طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌كند.
samavar بازدید : 127 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (1)


فروردین: ورود خورشید به نشان شما باعث می شود انرژی و سرزندگی شما افزایش یابد و به شما انگیزه ای می دهد تا وارد عمل شوید و کاری انجام دهید. شما مشتاق هستید که کار جدیدی را آغاز کنید اما هنوز هم عاقلانه تر این است که انگیزه خود را از این کار ارزیابی کنید. به جای هدر دادن وقت و منابع تان در یک معامله با ریسک بالا دوباره در رابطه با آن فکر کنید به خاطر اینکه شما نمی توانید كاري كه قبلا انجام داده اید را خنثی کنید. اگر هنوز هم به نظر رسید که این کار ایده خوبی است بعد آن را انجام دهید.

♥☺☻ بقیه فال در ادامه مطلب ☺☻♥

لینکدونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا از مطالب سايت راضي هستيد ؟
    از قالب سایت راضی هستی ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1264
  • آی پی امروز : 164
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 287
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 287
  • بازدید ماه : 1,910
  • بازدید سال : 47,102
  • بازدید کلی : 579,672
  • معرفی اجمالی زر پاتوق

    زر پاتوق یکی از بزرگترین سایت های تفریحی ایرانی میباشد که با مدیریت قوی همواره باعث سرگرمی شما خواهد شد