loading...
زر پاتوق | بروز ترین سایت تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
hasan بازدید : 485 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)


دو موتورسوار ناشناس در محدوده جردن تهران، به حمید فرخ نژاد، بازیگر معروف سینما و تلویزیون حمله کردند.

به گزارش زرپاتوق، یکی از روزهای هفته گذشته حمید فرخ نژاد هنگامی که در اتومبیل شخصی خود بود، از سوی دو موتور سوار با قمه مورد حمله قرار گرفت.


موتورسواران پس از حمله به وی وسایل شخصی او را به سرقت بردند. فرخ نژاد در این حادثه زخمی سطحی برداشت.

hasan بازدید : 703 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)


طالع بینی سال  1392


باتوجه به دقت بالای طالع بینی چینی در پیشگوئی وقایع طالع شمارا به این روش بیان می داریم .همانطور که قبلاً هم به آن اشاره شد چینیها معتقدند بودا در شروع سال نو ازبین تمام حیوانات تنها دوازده حیوان را برای گردش زمین انتخاب کرده است که به ترتیب ظاهر می شوند وانسانها برحسب تولد در سال مورد نظر دارای همان خصوصیات می باشند .این حیوانات به ترتیب : موش ، گاو ، ببر ( پلنگ ) ،گربه ( خرگوش ) ،اژدها ( نهنگ ) ،مار اسب ، بز (گوسفند) ،میمون ، خروس ( مرغ وجوجه ) سگ وبالاخره خوک می باشند . شبیه همین اعتقاد نیز بین ما ایرانیان وجود دارد.  سال 1391 به نام مار می باشد ببینیم سال مار برای ما چگونه خواهد بود . برای خواندن طالع مربوط به خودتان ابتدا باید بدانید در چه سال چینی متولد شده اید.


♥☺☻ بقیه در ادامه مطلب ♥☺☻



hasan بازدید : 362 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

زرپاتوق: تهیه کننده مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی از افزودن سه عروسک جدید به این برنامه خبر داد و گفت: امسال عروسک‌های گاو، دختر همسایه و دختر مهد کودکی در اجرای برنامه نوروزی به کلاه قرمزی کمک می‌کنند تا شادی را به خانه‌های مخاطبان خود ببرند. 

 

حمید مدرسی با اعلام این خبر گفت: 7 قسمت از مجموعه 14 قسمتی کلاه قرمزی تولید شده و گروه در حال تصویربرداری ادامه این مجموعه است. 

 

وی  با بیان این که کلاه قرمزی 92 یکی از پر بارترین برنامه‌های این کاراکتر عروسکی خواهد بود، افزود: با توجه به  وضعیت اقتصادی صدا و سیما تولید این سری از برنامه با مشکلات بسیاری همراه بود اما این مسائل سبب نشد که از کیفیت این ویژه برنامه نوروزی کاسته شود و این مسئله بر اهمیت و ارزش این برنامه محبوب می‌افزاید. 



  ♥☺☻ بقیه در ادامه مطلب   ♥☺☻



hasan بازدید : 383 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود کتاب بازی با چوب کبریت
 
آیا به کتاب های الکترونیک علاقه دارید ؟ به دنبال یک کتاب الکترونیکی فوق العاده خواندنی هستید ؟ اگر جواب شما مثبت است ! پیشنهاد می کنیم کتاب بازی با چوب کبریت را که یک کتاب فکری ، معمایی و فوق العاده سرگرم کننده است را دانلود و مطالعه کنید .
کتاب بازی با چوب کبریت به شما می آموزد که چطور با یک مشت چوب کبریت می توانید هوش خود و حتی دوستان خود را برای حل بیش از صد بازی و معما ، بسنجید . در کتاب بازی با چوب کبریت شما یاد می گیرید که چطور معماهای مختلف را با چوب کبریت بسازید و آن ها را حل کنید . امیدواریم از این کتاب فوق العاده جذاب لذت ببرید . شما هم اکنون می توانید کتاب بازی با چوب کبریت را از سایت زرپاتوق دریافت نمایید.

♥☺☻ دانلود کتاب در ادامه مطلب ☺☻♥

hasan بازدید : 386 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (1)


 به یاد داشته باشید كه شادمانی به اندازه ی غم و غصه واگیردار است. نخستین وظیفه ی افراد شاد این است كه دیگران را از شادمانی خود آگاه سازند.


♥☺☻ زر پاتوقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ☺☻♥


روح ما با این افکار پست و اندیشه های که از حدود معده و شهوت تجاوز نمیکند،آیا اگر از بین برود بهتر نیست!؟


♥☺☻ زر پاتوقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ☺☻♥


بیچاره شیطان در کره خاکی بدنام شده است.زیرا شیطان جز خود ما هیچکس نیست،ما برای اینکه خودمان را در حضور خود تبرئه کنیم،تمام کینه ها ،حسدها ،دشمنی ها و بیرحمی ها را در وجود موهومی به نام شیطان جا داده ایم.



hasan بازدید : 500 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)
زرپاتوق: حوادثی که در ورزش های مختلف مانند فوتبال و گلف و بیسبال می افتد بسیار زیاد هستند اما یکی از جالب ترین آن ها ورود یک حیوان به زمین بازی است که گاهی اتفاق می افتد.

جو ورزشگاه بسیار سنگین است و سروصدای تماشاگران به اندازه ای است که حتی سوت داور نیز به گوش نمی رسد اما ناگهان موجودی زیرک و بازیگوش به میان چمن ورزشگاه می دود و کانون توجهات همه از مربیان تیم تا داور و تماشاگران را به خود مبهوت می کند.

این موجود کوچک تنها یک دهم قد و اندازه بازیکنان را دارد اما همه آن ها را برای دستگیری اش به تکاپو می اندازد ولی سرانجام از زمین خارج می شود. تا به حال موجودات زیادی بوده اند که با همه بازیگوشی هایشان مسابقات مختلف ورزشی را متوقف کرده اند.

سمور در لیگ سوئیس


دو روز پیش در بازی که میان تیم های توآن و زوریخ سوئیس در حال برگزاری بود ناگهان سموری وارد ورزشگاه شد که توجه همه را به خود جلب کرد. این سمور بازیگوش نزدیک به 10 دقیقه ای بازی را تحت الشعاع خود قرار داد و باعث شد تا بسیاری از بازیکن ها به تکاپو بیافتند. پس از چند دقیقه ای که تمامی تماشاگران به حرکات جالب بازیکن ها می خندیدند بالاخره سمور دستگیر می شود و بازی به روال عادی باز می گردد.
بقیه در ادامه مطلب...


hasan بازدید : 437 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (0)
با توجه به نزدیک شدن به نوروز 1392، آموزش خرید و نگهداری ماهی قرمز(گلی) را برای شما کاربران عزیز سایت آماده کرده ایم.امیدوارم مورد استفاده شما قرار بگیره.با زرپاتوق بـ روز باشید.


ماهی قرمز را از مراکز معتبر و تحت نظارت و کنترل شهرداری و دامپزشکی تهیه و از خرید ماهی از فروشندگانی که ماهی ها را به صورت متراکم و در محل و در شرایط نامناسب بهداشتی و زیستی (از قبیل شرایط نامناسب اکسیژنی و دمایی آب) نگهداری می نمایند، خودداری نمایند...(بقیه در ادامه مطلب)


hasan بازدید : 311 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)
سلام به همه عزیزان.امروز براتون طنز "یکی از فانتزیام اینه..."(سری جدید) رو آماده کردم.امیدوارم لحظات خوشی رو در این سایت سپری کنید...


یکی از فانتزیام اینه که یه روز که دارم تو خیابون راه میرم یهو ببینم یه دزد اسلحه شو گذاشته رو شقیقه یه خانوم سانتی مانتال و میخواد کیفشو خالی کنه ، منم سریع بپرم بینشونو و درحالیکه دارم تفنگو ازش میگیرم باهاش درگیر شم و درحین درگیری یهو صدای شلیک شنیده شه و چند ثانیه هر دومون چشم تو چشم به هم نگاه کنیم و یهو دزده بخوره زمین و در حالیکه از شیکمش داره خون فواره میزنه من بگم : نهههههههه من نمیخواستم اینطوری شه … در همین حین پلیس از راه برسه و منو دستگیر کنه ! (شش ماه بعد)
تو دادگاه در حالیکه من دارم بی گناهیمو ثابت میکنم قاضی من رو مقصر بدونه و به قصاص محکوم کنه بعد در حالیکه من نا امید شدم یه نگاه به خانواده ام میندازم میبینم همه شون دارن گریه میکنن و یه نگاه به خانواده مقتول میکنم میبینم خون جلو چشاشونو گرفته سریع اونورو نیگا میکنم … بعد برمیگردم سپیده رو نگاه میکنم میبینم یه سر تکون میده به معنی خاک تو سرت ، عآخه به تو چه ربطی داشت نخود هر آش ؟؟؟ (بقیه شو یادم نمیاد عاخه شوکه شده بودم)
خلاصه روز اعدام فرا میرسه و منو میبرن برای اعدام ؛ بعد وقتی میخوان حکم رو اجرا کنن قاضی بهم میگه آخرین خواسته ات چیه ؟ منم میگم آخرین خواسته ام اینه که اعدامم نکنین ، بعد قاضی با همکاراش یه مشورت میکنه و با آخرین خواسته ام موافقت میکنه …
بعد منم میرم تو افق سحرگاهی محو میشم !


hasan بازدید : 265 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

 سلام ، نزدیک عیده ، توی خونه تکونی دلت ما رو بیرون نکنی با معرفت !


♥☺☻ زر پاتوقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ☺☻♥


عاقبت زمستون رفت و رو سیاهیش برای ما موند !

امضاء حاجی فیروز !!!


♥☺☻ زر پاتوقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ☺☻♥


گلها همه با اذن تو برخواسته اند / از بهر ظهور تو خود آراسته اند

مردم همه در لحظه تحویل ، بی شک / اول فرج تو را از خدا خواسته اند . . .


♥☺☻ زر پاتوقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ☺☻♥


بـیامد شاهد شیرین نوروز / بنازم سفره ای هفت سین نوروز

زچشم ابر نیسا نی دراین فصـل / بریزد اشـک مشک آگین نوروز . . .



hasan بازدید : 348 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (0)

کد تمامی آهنگ های پیشواز ایرانسل از گروه سون


| مخصوص کاربران سایت |



لیست آهنگ ها: امیر المومنین - با تو می مونم - بدرود - بدرود . قطعه 2 - بزار دستاتو بگیرم - پرواز - پشت صحنه - پیامبر - تمومه - تو رو می خوام - جون منی - خدا - دروغگو - دعای نوروز - دیگه مهم نیست که برگردی - زیبا ترین - ضیافت الهی - عاشق - عشقو باختم - کوچه - ماه پیشونی - مسافر - واست می میرم - واست می میرم قطعه 2 - وقت رفتن - هفت سین - یا علی - یلدا - یادگاری - یه لحظه چشمات رو ببند - ستاره



hasan بازدید : 544 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (0)
ترانه : شهریار - وحشی بافقی - مولانا - باباطاهر - خیام / تنظیم کنندگان : شهاب اکبری - محسن چاوشی - کوشان حداد - امیر جمالفرد

توجه:این آلبوم فقط برای دانلود کاربران خارج از کشور در سایت قرار داده شده است.خواهش میکنم کسانی که در ایران هستند برای حمایت از محسن چاوشی و موسیقی ایران،آلبوم را خریداری نمایند.

| لینک مستقیم مخصوص کاربران سایت |
| دانلود با دو کیفیت 128 و 320 در ادامه مطلب |



hasan بازدید : 433 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

زرپاتوق: تا کنون ماهی های عجیب زیادی کشف شده است که آخرین آنها نوعی ماهی است با دندانهای انسان. این ماهی در دریاچه ی یو لاگر در لیچفیلد آمریکا پیدا شده است. شخصی که اولین بار ماهی را از آب بیرون می کشد فکر می کند این ماهی نوعی ماهی خطر ناک از خانواده پیراناها است اما وقتی به دندان های این ماهی عجیب نگاه می کند می بیند که دندانهایی شگفت انگیز و شبیه به دندان های انسان دارد. 


بعد از پیدا شدن این ماهی ها مردم لیچفیلد از شنا کردن در رودخانه وحشت داشتند تا دانشمند جانورشناسی اعلام کرد این ماهی ها هیچ خطری برای انسانها ندارند و نباید از این ماهی های بی آزار ترسید.



| تصاویر بیشتر در ادامه مطلب |



hasan بازدید : 359 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (2)


لحظه تحویل سال 1392 هجری شمسی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران:ساعت 14 و 31 دقیقه و 56 ثانیه روز چهارشنبه 30 اسفند است .

البته اگر بخواهید به میلادی هم بدانید مطابق است با 20 مارس 2013 میلادی ،سال 1392 سال مار است.

سال مار یعنی سالی که سیاره مشتری پا به برج سرطان می گذارد . سال های 1284، 1296، 1308، 1320، 1332، 1344، 1356، 1368، 1380، 1392 و … سال های حیوان مار هستند که در آن ها اتفاقات غیر منتظره ای رخ داده که برخی از آن ها در اینجا آورده شده اند...



hasan بازدید : 314 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

هنگامی که پای کامپیوتر به میان می آید هر کسی نیاز به سرعت بالا و انجام شدن هر چه سریع تر کارها دارد. برای مثال زیاد اتفاق می افتد که کارمندان در ادارات تحت فشارکارفرمایان یا رئیس خود قرار بگیرند که کاری را سریع تحویل دهند، و غیره. در این صورت، همیشه دانستن و استفاده از میانبرهای صفحه کلید (Keyboard shortcuts  به معنی انجام فرامین متداول با کلید های ترکیبی صفحه کلید رایانه به جای استفاده از منوها و راست کلیک کردن) می تواند نقش موثری در افزایش سرعت کار و بهره وری بالا تر داشته باشد. به این ترتیب صدها نوع میانبر صفحه کلید های به طور کلی به وجود آمده و حتی میانبرهای صفحه کلید برای هر نرم افزاری به طور مجزا وجود دارد.


امروز می خواهیم برخی از مهمترین میانبر های صفحه کلید ارائه شده در ویندوز را خدمت شما کاربران گرامی زرپاتوق معرفی نمائیم. برخی از این موارد را خیلی ها به خوبی شناخته و به طور منظم از آن استفاده می کنند اما برخی از آنها نیز ممکن است برای شما اولین بار باشد که معرفی می شود و قبلا آن را نمی دانستید!




hasan بازدید : 273 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)


 رفتم جلسه ثبت نام ۱ساعت وایسادم.
یارو اومده میگه میخوای ثبت نام کنی؟
پـَـــ نَ پـَـــ اومدم حالتو احوالتو سفید رویتو سیه مویتو ببینم بروم !

♥☺☻ زر پاتوقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ☺☻♥

مرغ و از فریزر در آوردم میگه می خوای غذا درست کنی ؟!
پـَـَـ نَ پـَـَــــ خانوادش اومدن از سردخونه میخوان ببرن خاکش کنن !


♥☺☻ زر پاتوقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ☺☻♥

به یارو میگم حاجی, بزن تو دنده من هول میدم روشن شه.
میگه بزنم ۲ ؟ پَـــ نَ پَـــ بزن ۳فوتبال داره !


hasan بازدید : 665 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)


پسرک/دخترک مرگ مغزی بود ، هر روز قلبش را اهدا میکرد …


 ♥☺☻ زر پاتوقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ☺☻♥


حرفای بعضی آدمارو باید قالب گرفت ، بس که حرفاشون عکس از آب درمیاد …


 ♥☺☻ زر پاتوقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ☺☻♥

اونیکه شما سنگشو به سینه میزنی ما سالهاست تو حموم به پاهامون میزنیم … آره ه ه ه …

گفتم که در جریان باشی !



hasan بازدید : 728 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)
کد آهنگ پیشواز ایرانسل آلبوم جاده رویا از سیروان خسروی

| مخصوص کاربران سایت |


لیست آهنگ ها: آخرین روز - اگه تو مال نیستی - اینم میگذره - بارون پاییزی - بیقرار - جاده - خدافظی - دوست دارم - روزای رویایی - من عاشقت شدم - نه نرو


hasan بازدید : 780 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)


| مخصوص کاربران سایت |


لیست آهنگ ها: آغوش تو - بابای بارون - بغض ترانه - بغض چشمات - به تو مدیونم - بی‌ خداحافظی - پیرهن مشکی‌ - تو به شیرینی یک شب یلدا - چاره ای ندارم - خدا را چه دیدی - خدا را دوست دارم - خونه - رویای دریا - شاهزاده - شاید یه فرصت دیگه -  فکر تنهایی - قدرمو میدونی‌ یه روز - قصه عذاب من - مرگ و زندگی‌ - ملکوت -  ممنونم - می‌خوام تو رو - نرو  نقطه سر خط - وایسا دنیا  - هیچ جا بندر نبود - یکی‌ بود یکی‌ نبود



hasan بازدید : 278 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

یکی از فانتزیام اینه برم مدرسه بعد همه ی معلم ها به صف.....................واستا ببینم تو اصن خجالت نمیکشی وایسادی فانتزی منو میخونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 ♥☺☻ زر پاتوقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ☺☻♥

آیا از خشکی پوست رنج می‌ برید ؟
خجالت نمی‌کشید ؟ اینم شد درد ؟

 ♥☺☻ زر پاتوقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ☺☻♥

ميگن وقتي يه خوشگل به آسمون نگاه ميكنه ستاره ها براش چشمك ميزنن و لذت ميبرن.........ميگم يه وقت به آسمون نگاه نكني گند بزني به حالشون..!!!


hasan بازدید : 369 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (1)
زرپاتوق به نقل از جام جم آنلاین: ماموران آتش نشانی و پلیس منطقه ویلونوو-لِ-بزیه فرانسه در پی هشدار یك فرد كه تاكید می كرد شیر سرگدانی را مشاهده كرده است ساعت ها به جستجوی ردپای حیوان درنده پرداختند.

ماموران با سیرك هایی در مناطق پیرامونی مستقر بودند تماس گرفته و از آنها خواستند تا از وجود كلیه شیرهای خود مطمئن شوند.



hasan بازدید : 354 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)


از تفریحات نسل ما :

بچه که بودیم می رفتیم از این بستنی لیوانیا میخریدیم

وختی میخوردیم لیوانشو میذاشتیم بین گلگیر و تایر

تا وقتی که حرکت میکنیم صدا موتور گازی بده !


**********زرپاتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوق**********


از گفت و گوهای رایج من و مامانم

میتوان به گشنمه و کوفت بخوری اشاره کرد  


**********زرپاتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوق**********


طنز گوناگون

داشتم از خونه میرفتم بیرون مامانم پرسید کجا ؟؟!

گفتم بیرون !

برگشته میگه: خوب جای دیگه نریا !



hasan بازدید : 316 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

زرپاتوق به نقل از پرداد: يک آرايشگر غير حرفه اي که قصد آموزش خودآرايي مو در يک ويدئو را داشت حين اجراي برنامه موهاي خود را به طرز وحشتناکي سوزاند.



او با يک دستگاه فر کننده موي الکترونيکي در حال آموزش فر کردن موها ديده ميشود و لحظه به لحظه کار خود را توضيح ميدهد . در ابتداي تصاوير او بخشي از موهايش را بين انگشتانش ميگيرد و ميگويد اگر قصد داريد فرهاي زيبايي داشته باشيد بخش بزرگي از موها را انتخاب کرده و آنرا دور بخش فلزي دستگاه بپيچانيد و حالا تا بيست و يا بيشتر بشماريد...



hasan بازدید : 393 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)
زرپاتوق: پیرترین دونده ماراتن جهان در سن 101 سالگی در آخرین مسابقه خود شرکت کرد.با طي مسيري يك  ساعت و 32 دقيقه و 28 ثانيه اي اين دونده ماراتن ، مسافت 10 كيلومتري را طي كرد و رسما كفشهايش را آويخت.جزئیات و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب...



hasan بازدید : 449 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

سوزن رفاقت در تیوپ قلبم فرو رفت و گفت: فییییییییییس

تازه فهمیدم پنچرتم رفیق!

 

 ♥☺☻ زر پاتوقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ☺☻♥

 

پدال دنده موتورتیم با پا بزن تو سرمونو خلاصمون کن!


زغال قلیونتیم ، بکش خاکستر شیم.
 
 ♥☺☻ زر پاتوقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ☺☻♥
 
زغال قلیونتم رفیق! میسوزم تا بسازمت!!!


hasan بازدید : 357 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (1)

یکی‌ از سرگرمیام اینه سر امتحان الکی‌ هی‌ کف دستمو نگا کنم مراقب احساس زرنگی کنه بیاد خفتم کنه ببین هیچی‌ کفه دسم نیست ، بعد بش بگم ضایع شدی خخخخخ
اصن به عشق همین حرکت میرم دانشگاه!!

♦♣♠ زرپاتــــــــــــــــــــــــــوق ♠♣♦

میگن تو بهشت وقتی‌ سر کلاس می‌خوابی ، استاد میاد پتو میندازه روت ، هیچکسم حرف نمیزنه تا تو راحت بخوابی 


hasan بازدید : 432 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (0)

دیدار فینال رقابت‌های جام‌جهانی کشتی آزاد در شرایطی عصر جمعه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که ملی‌پوشان ایران موفق شدند با اقتدار برابر روسیه به پیروزی برسند و قهرمان جام جهانی شوند.


به گزارش زرپاتوق به نقل از مهر، در این دیدار که ملی‌پوشان ایران و روسیه به مصاف هم رفتند، بیش از 15 هزار تماشاگر با حضور در سالن 12 هزار نفری آزادی به تشویق ملی‌پوشان ایران پرداختند. تیم ملی کشتی آزاد ایران دو رقابت اول را با پیروزی پشت سرگذاشت و حسن رحیمی و مسعود اسماعیل پور با اقتدار حریفانشان را شکست دادند اما در مبارزه سوم مهدی تقوی برابر گوگایف تن به شکست داد.




hasan بازدید : 338 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (0)

زرپاتوق به نقل از خبرگزاری فارس: ماروانه فلایینی 25 ساله که از سال 2008 از استاندارد لیژ بلژیک به اورتون پیوسته، اکنون به بازیکنی محبوب در گودیسون پارک تبدیل شده و در فصل جاری با زدن 11 گل، بهترین گلزن تیم لیورپولی است.


فلایینی در اورتون به عنوان بازیکن خوش اخلاقی شناخته نمی‌شود. آخرین اتفاقی که برای وی رخ داده است، ضربه سر زیدانی وی به رایان شوکراس، مدافع استوک سیتی بود که 3 جلسه محرومیت برای وی به دنبال داشت.




hasan بازدید : 436 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (0)

زرپاتوق به نقل از باشگاه خبرنگاران: سال جاری پس از آن که برف اکثر نقاط جهان را سفید پوش کرد و این اتفاق همانند سال گذشته منجر به سیل های مخرب در شهرها گشته بود. یکی از سخنرانان سازمان محیط زیست جهانی به نام (روی استاکس) حدود 3 روز گذشته از مردم خواست که هر خانواده حداقل هر روز 2 آدم برفی بسازند.




hasan بازدید : 758 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (0)
زرپاتوق به نقل از انتخاب: هند ، آپارتمانی که در آتش و دود گرفتار شده ، و مادری که برای حفظ جان دختر بچه اش او را از پنجره بیرون نگه داشته تا با دود ناشی از آتش خفه نشود.

 متاسفانه مادر این کودک بعد از مدتی بعلت خفگی از دود آتش جان سپرد اما نکتهء شگفت انگیز اینجاست که مادر بعد از مرگش بچه رو رها نکرده و ماموران آتش نشانی تونستن بچه رو صحیح و سالم با آن ارتفاع به زمین بیاورند.



hasan بازدید : 394 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (0)
زرپاتوق به نقل از خبرگزاری ایسنا: ساکنان شهر سن آنتونیو دا پلاتین برزیل با وزیدن باد شدید، شاهد برخاستن 50 هزار عنکبوت و پدیده‌ای مشابه بارش عنکبوت از آسمان بودند.

حدود 40 هزار گونه عنکبوت در سراسر جهان شناسایی شده‌اند که تنها 23 گونه دارای اجتماعاتی مانند زنبورها یا مورچه ها بوده و جزو خانواده نادر عنکبوت اجتماعی (social spider)‌ محسوب می‌شوند.



لینکدونی

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا از مطالب سايت راضي هستيد ؟
    از قالب سایت راضی هستی ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1264
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 625
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,641
  • بازدید ماه : 6,834
  • بازدید سال : 52,026
  • بازدید کلی : 584,596
  • معرفی اجمالی زر پاتوق

    زر پاتوق یکی از بزرگترین سایت های تفریحی ایرانی میباشد که با مدیریت قوی همواره باعث سرگرمی شما خواهد شد