loading...
زر پاتوق | بروز ترین سایت تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
آرمین گراوندی بازدید : 396 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


برای افرادی که می‌خواهد شکمی تخت داشته باشند توصیه می‌شود که روزانه ۳ عدد سیب میل کنند.

یکی از دلایل اصلی اضافه وزن، ورود مواد غذایی صنعتی به برنامه‌ غذایی مردم است.

مواد غذایی‌ای که در این مقاله معرفی می‌کنیم باعث کنترل قند خون شده و به شما احساس سیری طولانی مدتی می‌دهد. برای همین جلوی اشتها را گرفته و به لاغری و زیبایی اندام شما کمک می‌کند.



■■ ■■ ■■ ■■ ■■  برای دیدن بقیه توصیه ها به ادامه مطلب بروید  ■■ ■■ ■■ ■■ ■■


آرمین گراوندی بازدید : 519 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)



برخی از هکرهای چینی با نفوذ در سورس کد گوگل به سیستم کاربری و پسورد کاربران عضو سرویسهای گوگل دسترسی یافته اند.


♥☺☻ بقیه خبر در ادامه مطلب ☺☻♥


samavar بازدید : 195 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)

موتور جستجوی گوگل، غول بزرگ و دوست داشتنی فضای مجازی، جایی است که هر چه بخواهید در آن پیدا می شود و خیلی وقت ها با یک سرچ ساده می توانید به آنچه مد نظرتان است برسید.

جستجو در گوگل ظاهر سخت و پیچیده ای ندارد، اما دانستن برخی ترفندها و میانبرهای ساده می تواند به ما کمک کند ساده تر و زودتر به جواب برسیم. ضمن اینکه این کلک های به ظاهر ساده از ما یک جستجوگر حرفه ای می سازد.


samavar بازدید : 124 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)

 

بااینکه واکنش به عطسه کردن در فرهنگ‌های مختلف، متفاوت است اما بخش اعظم آن یکسان و جهانی است. عطسه به علت‌های مختلف اتفاق می‌افتد، مثل قرارگیری در معرض نور زیاد، تغییر دمای ناگهانی، نسیم هوای سرد، عفونت‌ها و بیماری‌های مختلف و …


hasan بازدید : 431 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

زرپاتوق: تا کنون ماهی های عجیب زیادی کشف شده است که آخرین آنها نوعی ماهی است با دندانهای انسان. این ماهی در دریاچه ی یو لاگر در لیچفیلد آمریکا پیدا شده است. شخصی که اولین بار ماهی را از آب بیرون می کشد فکر می کند این ماهی نوعی ماهی خطر ناک از خانواده پیراناها است اما وقتی به دندان های این ماهی عجیب نگاه می کند می بیند که دندانهایی شگفت انگیز و شبیه به دندان های انسان دارد. 


بعد از پیدا شدن این ماهی ها مردم لیچفیلد از شنا کردن در رودخانه وحشت داشتند تا دانشمند جانورشناسی اعلام کرد این ماهی ها هیچ خطری برای انسانها ندارند و نباید از این ماهی های بی آزار ترسید.



| تصاویر بیشتر در ادامه مطلب |



hasan بازدید : 345 جمعه 20 بهمن 1391 نظرات (0)

به گزارش زرپاتوق: دانشمندی موفق به کشف عنکبوتی شد که چشم ندارد.این عنکبوت که Sinopoda scurion نام دارد،اولین گونه در نوع خود است که چشم ندارد.


برای مشاهده ی جزئیات و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب بروید...

آرمین گراوندی بازدید : 542 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)

به تازگی دانشمندان طی كاوش در ژرفای 2300 متری در 1500 كیلومتری آب‌های جنوب جزیره‌ی استر، كه نزدیك ساحل شیلی قرار دارد، به سخت‌پوست كوچك، سفید‌ رنگ و ابریشمی ناشناخته‌ای برخورد كردند. این جان‌دار، كه نزدیك چاه‌های آب‌داغ پیدا شد، آن اندازه نامعمول است كه به نظر می‌رسد برای طبقه‌بندی آن باید خانواده‌ی تازه‌ای را در فرمانروی جانوران در نظر گرفت. نام رسمی این جاندار نابینا را Kiwa hirsute برگزیده‌اند.

yeti_crab.jpg


نام خانواده‌ی كه این خرچنگ 15 سانتی‌متری نخستین گونه‌ی آن است، از نام Kiwaida، آفریننده‌ی سخت‌پوستان در اسطوره‌های پولپونزیایی گرفته شده است و نام گونه‌ای hirsute، به معنای مویین است كه به موهای ریز روی دست و پای این جاندار اشاره دارد.
با این كه یك‌سال از آغاز پژوهش روی این خرچنگ می‌گذرد، هنوز دانشمندان می‌گویند چیزهای زیادی درباره‌ی این جاندار هست كه ما نمی‌دانیم. یكی از رازهای این جاندار این است كه این رشته‌های نازك و مومانند كه دست و پای این خرچنگ را می‌پوشانند، به چه كار جاندار می‌آیند. برخی بر این باورند كه این رشته‌ها، باكتری‌هایی را كه ممكن است غذای خرچنگ باشند، به دام می‌اندازند. اما برخی دانشمندان بر این نظر هستند كه باكتری‌هایی كه لابه‌لای این رشته‌های مویین پیدا شده‌اند، مواد سمی را كه از چاه‌های ژرفای دریا بیرون می‌آیند، پاكسازی می‌كنند

آرمین گراوندی بازدید : 501 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)

نها پس از گذشت هشت ماه از آزمایش ناموفق اپیمای مافوق صوت HTV-۲ (حامل فناوری مافوق صوت) که در آگوست سال گذشته انجام شد، ارتش آمریکا از جدیدترین هواپیمای مافوق صوت خود رونمایی کرد.

nf00098982-1.jpg


به گزارش مهر به نقل از ای.بی.سی نیوز،این هواپیما توسط آژانس پروژه های تحقیقات پیشرفته وزارت دفاع آمریکا ( DARPA ) تولید شده و می تواند فاصله میان نیویورک تا لس آنجلس که بالغ بر سه هزار ۹۴۰ کیلومتر ( ۳۹۴۰کیلومتر) است را تنها در ۱۲ دقیقه طی کند

آرمین گراوندی بازدید : 590 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)

دبير شوراي عالي فضاي مجازي گفت: بحث اينترنت ملي به معناي توسعه فيلترينگ نيست.

http://itna.ir/images/docs/000023/n00023858-b.jpg

به گزارش ایتنا از ايسنا،‌ مهدي اخوان به‌آبادي در نشست خبري كه در مركز رسانه‌هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد، با اشاره به فيلترينگ هفته گذشته كه طي آن سرويس جي‌ميل از دسترس خارج شد گفت: تصميم‌گيري درباره اينگونه مسايل به عهده كميته مصاديق و جرايم رايانه‌اي‌ است و....

برای مشاهده مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

لینکدونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا از مطالب سايت راضي هستيد ؟
    از قالب سایت راضی هستی ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1264
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 1,756
  • بازدید سال : 46,948
  • بازدید کلی : 579,518
  • معرفی اجمالی زر پاتوق

    زر پاتوق یکی از بزرگترین سایت های تفریحی ایرانی میباشد که با مدیریت قوی همواره باعث سرگرمی شما خواهد شد