loading...
زر پاتوق | بروز ترین سایت تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
آرمین گراوندی بازدید : 119 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

زر پاتوق : در حالی که کمتر از ۸ ساعت به آغاز بازی مانده است، حدود ۱۰ هزار هوادار تراکتورسازی پشت درهای استادیوم آزادی مانده اند تا بلیت فروشی آغاز شود تا بتوانند وارد استادیوم شوند.

حاشیه قبل از بازی ، استقلال و تراکتور

مسیر تبریز به تهران دیشب شاهد سفر هواداران تراکتورسازی بود که بیش از نیمی از اتومبیل های عبوری از هواداران تراکتورسازی بودند.

همچنین مسئولین هتل المپیک در حالی مانع ورود خبرنگاران تبریزی به داخل هتل می‌شوند که مسئولین باشگاه تراکتور هیچ مشکلی برای حضور خبرنگاران تبریزی در داخل هتل ندارند.


آرمین گراوندی بازدید : 229 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (1)
ملخ ها غذایی لوکس برای سعودی‌ ها! (عکس)
به گزارش ایران ناز با افزایش بهای ملخ در کشورهای عربی و به ویژه عربستان، این نوع خوراکی متداول عربی نیز کم کم از سفره اقشار متوسط حذف خواهد شد.

با داغ شدن بازار فروش ملخ در استان رابغ عربستان، قیمت آن به صورت بی سابقه‌ای جهش یافت به صورتیکه بهای هربسته بزرگ آن از 360 به 500 ریال و بسته کوچک آن از 85 به 220 ریال سعودی افزایش یافت. صادرات این محصول زنده به استانهای عربستان و حتی کشورهای دیگر مانند کویت و کشورهای عضو شورای همکاری، در افزایش بهای ملخ نقش داشته است.


برای دیدن بقیه متن و عکس ها به ادامه مطلب بروید ...

آرمین گراوندی بازدید : 193 جمعه 28 مهر 1391 نظرات (0)
همکاری سیروان خسروی با انریکه خواننده سرشناس
به گزارش زر پاتوق سایت رسمی انریکه ایگلسیاس از همکاری این خواننده‌ی سرشناس اسپانیایی با سیروان خسروی خواننده‌ی‌ جوان ایرانی خبر داد. انریکه ایگلسیاس در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد، با همکاری سیروان خسروی هنرمند فعال و جوان ایرانی ریمیکس یکی از معروف‌ترین آهنگ‌ هایش را در دست ساخت دارد.
بقيه در ادامه مطلب ....
آرمین گراوندی بازدید : 542 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)

به تازگی دانشمندان طی كاوش در ژرفای 2300 متری در 1500 كیلومتری آب‌های جنوب جزیره‌ی استر، كه نزدیك ساحل شیلی قرار دارد، به سخت‌پوست كوچك، سفید‌ رنگ و ابریشمی ناشناخته‌ای برخورد كردند. این جان‌دار، كه نزدیك چاه‌های آب‌داغ پیدا شد، آن اندازه نامعمول است كه به نظر می‌رسد برای طبقه‌بندی آن باید خانواده‌ی تازه‌ای را در فرمانروی جانوران در نظر گرفت. نام رسمی این جاندار نابینا را Kiwa hirsute برگزیده‌اند.

yeti_crab.jpg


نام خانواده‌ی كه این خرچنگ 15 سانتی‌متری نخستین گونه‌ی آن است، از نام Kiwaida، آفریننده‌ی سخت‌پوستان در اسطوره‌های پولپونزیایی گرفته شده است و نام گونه‌ای hirsute، به معنای مویین است كه به موهای ریز روی دست و پای این جاندار اشاره دارد.
با این كه یك‌سال از آغاز پژوهش روی این خرچنگ می‌گذرد، هنوز دانشمندان می‌گویند چیزهای زیادی درباره‌ی این جاندار هست كه ما نمی‌دانیم. یكی از رازهای این جاندار این است كه این رشته‌های نازك و مومانند كه دست و پای این خرچنگ را می‌پوشانند، به چه كار جاندار می‌آیند. برخی بر این باورند كه این رشته‌ها، باكتری‌هایی را كه ممكن است غذای خرچنگ باشند، به دام می‌اندازند. اما برخی دانشمندان بر این نظر هستند كه باكتری‌هایی كه لابه‌لای این رشته‌های مویین پیدا شده‌اند، مواد سمی را كه از چاه‌های ژرفای دریا بیرون می‌آیند، پاكسازی می‌كنند

آرمین گراوندی بازدید : 501 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)

نها پس از گذشت هشت ماه از آزمایش ناموفق اپیمای مافوق صوت HTV-۲ (حامل فناوری مافوق صوت) که در آگوست سال گذشته انجام شد، ارتش آمریکا از جدیدترین هواپیمای مافوق صوت خود رونمایی کرد.

nf00098982-1.jpg


به گزارش مهر به نقل از ای.بی.سی نیوز،این هواپیما توسط آژانس پروژه های تحقیقات پیشرفته وزارت دفاع آمریکا ( DARPA ) تولید شده و می تواند فاصله میان نیویورک تا لس آنجلس که بالغ بر سه هزار ۹۴۰ کیلومتر ( ۳۹۴۰کیلومتر) است را تنها در ۱۲ دقیقه طی کند

آرمین گراوندی بازدید : 590 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)

دبير شوراي عالي فضاي مجازي گفت: بحث اينترنت ملي به معناي توسعه فيلترينگ نيست.

http://itna.ir/images/docs/000023/n00023858-b.jpg

به گزارش ایتنا از ايسنا،‌ مهدي اخوان به‌آبادي در نشست خبري كه در مركز رسانه‌هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد، با اشاره به فيلترينگ هفته گذشته كه طي آن سرويس جي‌ميل از دسترس خارج شد گفت: تصميم‌گيري درباره اينگونه مسايل به عهده كميته مصاديق و جرايم رايانه‌اي‌ است و....

برای مشاهده مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

آرمین گراوندی بازدید : 589 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
با پیش‌بینی افزایش ۵ برابری جمعیت غیرفعال به فعال تا 2050
بانک‌جهانی نسبت به پیری سریع جمعیت ایران هشدار داد

خبرگزاری فارس: بانک جهانی با هشدار نسبت به پیر شدن سریع جمعیت ایران پیش بینی کرد تا سال ۲۰۵۰ نسبت جمعیت غیرفعال ایران به جمعیت فعال ۵ برابر می شود و در این سال به ازای ۱۵ فرد فعال ۶ فرد بالای ۶۵ سال وجود خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: بانک‌جهانی نسبت به پیری سریع جمعیت ایران هشدار داد

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس بانک جهانی در جدیدترین گزارش خود موسوم به «گزارش توسعه جهانی» نسبت به سرعت بالای پیر شدن جمعیت در ایران هشدار داده است.

بانک جهانی در این گزارش نوشته است کاهش نرخ زاد و ولد در بسیاری از کشورها به همراه افزایش امید به زندگی منجر به رشد گسترده گروه های سالخورده در برخی نقاط جهان شده است.

بر اساس این گزارش در حال حاضر جمعیت های سالخورده در کشورهای صنعتی، در اروپای شرقی و در جنوب آمریکای لاتین متمرکز شده اند اما این وضعیت طی 4 دهه آینده دستخوش تغییراتی خواهد شد.

بانک جهانی در ادامه گزارش خود افزود جمعیت چین در سال 2010 وارد مرحله پیری شده است اما ایران، هند، سنگاپور و تایلند در آینده نزدیک با پیری شدید جمعیتی مواجه خواهند شد.

این گزارش شاخصی به نام شاخص وابستگی سالخوردگی ارائه کرده است که بر پایه تعداد افراد بالای 65 سال نسبت به جمعیت فعال کشور(افراد 15 تا 64 سال) مشخص می شود. زمانی که نمره کشوری در این شاخص بالا باشد یعنی این که جمعیت فعال کشور برای تامین نیازهای افراد سالخورده باید بار زیادی را تحمل کند.

بر اساس پیش بینی بانک جهانی نمره ایران . سنگاپور در شاخص وابستگی سالخوردگی تا سال 2050 پنج برابر خواهد شد. این به آن معناست که نسبت جمعیت غیرفعال ایران به جمعیت فعال طی 38 سال آینده 5 برابر می شود.

بر این اساس در سال 2050 به ازای 15 فرد 15 تا 64 ساله در ایران و سنگاپور 4 تا 6 فرد بالای 65 سال در این دو کشور وجود خواهد داشت.

بانک جهانی افزود شاخص وابستگی سالخورده ها در چین نیز 4 برابر خواهد شد و بسیاری از کشورهای که در حال حاضر با مشکل پیری جمعیت مواجه اند شاهد رشد 2 برابری یا بیشتر این شاخص خواهند بود.

پیش تر سازمان ملل نیز در گزارشی نسبت به پیر شدن جمعیت ایران در اثر کاهش زاد و ولد در این کشور هشدار داده بود. بر اساس گزارش سازمان ملل جمعیت بالای 60 سال ایران طی سال های 2011 تا 2050 با رشد 26 درصدی به 33 درصد کل جمعیت این کشور خواهد رسید و ایران از نظر سرعت پیر شدن جمعیت رتبه سوم جهان را به خود اختصاص خواهد داد.

انتهای پیام//

آرمین گراوندی بازدید : 705 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
نرخ بیکاری آمریکا به 7.8 درصد رسید

خبرگزاری فارس: وزارت کار آمریکا در تازه ترین گزارش خود و یک ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد نرخ بیکاری این کشور به 7.8 درصد رسیده که کمترین رقم در ۳ سال و نیم اخیر است.

خبرگزاری فارس: نرخ بیکاری آمریکا به 7.8 درصد رسید

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی وال استریت ژورنال، وزارت کار آمریکا اعلام کرد نرخ بیکاری این کشور در ماه سپتامبر به کمتر از 7.8 درصد رسیده است که این پایین ترین نرخ بیکاری این کشور در سه سال و نیم اخیر به شمار می رود .

بر اساس این گزارش کارشناسان اقتصادی و سیاسی بر این باورند که کاهش نرخ بیکاری آمریکا در ماه سپتامبر می تواند تاثیر زیادی بر پیروزی مجدد باراک اوباما در انتخابات ماه نوامبر داشته باشد .

بر این اساس نرخ بیکاری آمریکا از 8.1 درصد در ماه اوت به کمتر از 7.8 درصد در ماه سپتامبر کاهش یافته است که این پایین ترین رقم از ژانویه 2009 میلادی است . این گزارش افزود اقتصاد آمریکا طی ماه سپتامبر بیش از 114 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است .

کاهش نرخ بیکاری آمریکا در حالی است که فدرال رزرو این کشور در تازه ترین نشست خود تصمیم گرفته است برای حمایت از رشد و رونق اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری سیاستهای انبساطی جدیدی را اتخاذ کند . میت رومنی نامزد جمهوری خواهان به شدت از سیاستهای اقتصادی اوباما به خصوص در زمینه اشتغال انتقاد کرده است . رومنی در این باره گفته است اگر من رییس جمهور آمریکا شوم بیش از 12 میلیون فرصت شغلی جدید برای مردم ایجاد خواهم کرد . اوباما نیز در این باره گفت بخش خصوصی آمریکا از فوریه 2010 میلادی تا کنون حدود 5 میلیون فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است .

انتهای پیام /

آرمین گراوندی بازدید : 659 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:
جشنواره رسانه‌های دیجیتال رسول اکرم(ص) برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به انتشار فیلم توهین آمیز به پیامبر در فضای مجازی گفت: به زودی جشنواره رسانه‌های دیجیتال رسول اکرم(ص) طراحی و برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: جشنواره رسانه‌های دیجیتال رسول اکرم(ص) برگزار می‌شود
برای مشاهده مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

آرمین گراوندی بازدید : 530 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
معاون آموزشی وزارت بهداشت:
افت تحصیلی دانشجویان روز عزای عمومی دانشگاههای علوم پزشکی است

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی وزارت بهداشت از اجرایی شدن آیین نامه جدید ارتقای اعضای هیئت علمی دانشگاههای علوم پزشکی از مهر امسال خبر داد و درباره افت تحصیلی دانشجویان گفت: نمره کمتر از ۱۴ افت تحصیلی محسوب می شود و این مسئله عزای عمومی دانشگاههای علوم پزشکی است.

خبرگزاری فارس: افت تحصیلی دانشجویان روز عزای عمومی دانشگاههای علوم پزشکی است

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس، محمد علی محققی امروز در هفتاد و دومین اجلاس روسای دانشگاههای علوم پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: با استخدام و ورود اعضای جدید هیئت علمی به دانشگاههای علوم پزشکی، سرانه استاد به دانشجو در این دانشگاهها به یک استاد به ازای 9 دانشجو رسیده است که از وضعیت دانشگاههای وزارت علوم، دانشگاه آ‌زاد و دانشگاه جامع علمی کاربردی به مراتب بالاتر است.

وی ادامه داد: مسئله مهمی که در دانشگاههای علوم پزشکی باید به آن توجه کنیم جلوگیری از افت تحصیلی دانشجویان است،نمره کمتر از 14 از نظر ما برای دانشجویان پزشکی که نخبگان کشور هستند، به منزله افت تحصیلی است و برای دانشگاه علوم پزشکی که با این مسئله مواجه شوند باید عزای عمومی اعلام کرد.

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: امسال 75 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی شرکت کردند که با وجود افزایش ظرفیت 25 درصدی فقط 5100 نفر آنها در دانشگاههای علوم پزشکی پذیرش شدند و حدود 70 هزار نفر از ادامه تحصیل در این دانشگاهها بازماندند اما با توجه به اینکه قانون اجازه استفاده از ظرفیت مازاد را به ما داده است، ظرفیت 6هزار نفری را برای پذیرش با دریافت شهریه ایجاد کرده‌ایم البته این روش جذب دانشجو باید به دقت مدیریت شود.

محققی گفت: سند آمایش سرزمینی آموزش پزشکی تدوین شده و اجرای درست آن به عدالت آموزشی در کشور منجر می شود.

انتهای پیام/

آرمین گراوندی بازدید : 434 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
با قدرت تا وقتی که لازم است از ژوزه حمایت می‌کنم
رویانیان‌: کریمی می‌ماند/ عامل فتنه‌گری در پرسپولیس مشخص شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به علی کریمی به هیچ قیمتی رضایت‌نامه نمی‌دهم و او در پرسپولیس می‌ماند.

خبرگزاری فارس: رویانیان‌: کریمی می‌ماند/ عامل فتنه‌گری در پرسپولیس مشخص شد
برای مشاهده مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید
آرمین گراوندی بازدید : 677 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
والیبال جوانان آسیا - ارومیه
تیم ملی ایران سوم شد

خبرگزاری فارس: تیم ملی والیبال جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا با برتری مقابل هند به مدال برنز رسید.

خبرگزاری فارس: تیم ملی ایران سوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال جوانان ایران در شانزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا در دیدار رده‌بندی مقابل هند قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید.

شاگردان نفرزاده که روز گذشته با شکست در یک بازی نزدیک مقابل چین از رسیدن به فینال بازمانده بودند امروز (جمعه) برای کسب مقام سوم به مصاف هند رفتند و در سه گیم با نتایج 25 بر 21، 25 بر 13 و 25 بر 11 به برتری رسیدند و عنوان سومی را از آن خود کردند.

والیبالیست‌های کشورمان پیش از این در مرحله یک چهارم نهایی با شکست تایلند جواز حضور در مسابقات جهانی که سال آینده در ترکیه برگزار می‌شود را به دست آورده بودند.

انتهای پیام/

آرمین گراوندی بازدید : 412 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
علیپور خبر داد
یکشنبه رسیدگی به اختلافات قلعه نویی، همدانی و مسئولان تراکتورسازی / محرومیت در انتظار متخلفان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال از بررسی پرونده اتفاقات مربوط به کادر فنی سال گذشته تراکتورسازی و مسئولان این باشگاه در روز یکشنبه خبر داد.

خبرگزاری فارس: یکشنبه رسیدگی به اختلافات قلعه نویی، همدانی و مسئولان تراکتورسازی / محرومیت در انتظار متخلفان
برای مشاهده مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید


آرمین گراوندی بازدید : 387 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
شاگردان کی‌روش در زمین شماره ۲ آزادی
تیم ملی فوتبال ایران فردا در حضور خبرنگاران تمرین می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال ایران فردا در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی و در حضور خبرنگاران تمرین می‌کند.

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال ایران فردا در حضور خبرنگاران تمرین می‌کند

 به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای دیدار مقابل کره‌جنوبی از هفته چهارم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل آماده می‌کند، در ادامه برنامه خود، فردا از ساعت 10:30 در ورزشگاه شماره ۲ آزادی تمریناتش را پیگیری می‌کند.

تمرین فردای شاگردان کی‌روش به روی خبرنگاران رسانه‌های گروهی و علاقه‌مندان به فوتبال باز است و خبرنگاران می‌توانند با حضور در زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی، تمرینات ملی‌پوشان فوتبال ایران را مورد پوشش رسانه‌ای قرار دهند.

انتهای پیام/

آرمین گراوندی بازدید : 543 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
رقابت‌های کشتی فرنگی دانشجویان جهان - فنلاند
علیزاده طلایی شد/ دور افتخار نماینده کشورمان در کورتان

خبرگزاری فارس: نماینده وزن 74 کیلوگرم کشورمان مدال طلای رقابت‌های کشتی فرنگی دانشجویان جهان را بر گردن آویخت.

خبرگزاری فارس: علیزاده طلایی شد/ دور افتخار نماینده کشورمان در کورتان

 به گزارش خبرگزاری فارس، نخستین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی دانشجویان جهان از ظهر امروز به میزبانی کورتان فنلاند آغاز شد و نمایندگان کشورمان در اوزان 55، 60، 66 و 74 کیلوگرم به مصاف رقبای جهانی خود رفتند.

براین اساس، هادی علیزاده فرنگی‌کار وزن 74 کیلوگرم کشورمان که موفق شده بود به فینال راه یابد، در این مرحله مقابل "لاژیو اسزابو" از مجارستان قرار گرفت و موفق شد در دو تایم متوالی با نتایج مشابه یک بر صفر حریف خود را مغلوب کند و نخستین مدال طلای کاروان کشتی فرنگی ایران را در رقابت‌های دانشجویان جهان به دست آورد.

پیش از این محسن حاجی‌پور و باقر توکلیان نمایندگان اوزان 55 و 60 کیلوگرم کشورمان در دور نخست با شکست مقابل حریفان خود از صعود به مرحله بعدی بازمانده بودند. محمدی نماینده 66 کیلوگرم کشورمان نیز در مرحله یک چهارم نهایی حذف شده بود.

 

این مسابقات فردا در 3 وزن دوم پیگیری می‌شود و طالب نعمت‌پور در وزن 84، محمدرضا اکبری در وزن 96 و بشیر باباجان‌زاده در وزن 120 کیلوگرم روی تشک خواهند رفت.

انتهای پیام/

آرمین گراوندی بازدید : 493 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
مسابقات والیبال بانوان جوان آسیا - تایلند
تیم ملی ایران مقابل کره‌جنوبی شکست خورد

خبرگزاری فارس: تیم ملی والیبال بانوان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل کره‌جنوبی مغلوب شد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی ایران مقابل کره‌جنوبی شکست خورد

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال بانوان جوان ایران در شانزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا با حضور در جمع هشت تیم برتر امروز مقابل کره‌جنوبی قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

والیبالیست‌های کشورمان در مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات در 3 گیم و با نتایج 25 بر 9، 25 بر 14 و 25 بر 19 شکست را پذیرا شدند.

ملی‌پوشان کشورمان فردا در دومین دیدار خود در مرحله دوم این مسابقات مقابل قزاقستان قرار می‌گیرند.

شاگردان شریف‌زاده پیش از این 2 پیروزی مقابل تیم‌های کویت و نیوزیلند و یک شکست مقابل تایلند کسب کرده بودند.

انتهای پیام/

آرمین گراوندی بازدید : 981 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
حلال اعلام شدن دیدن صحنه های جنسی در فیلمها!
فتوای جدید وهابیت : دیدن صحنه های جنسی در فیلم حلال است!
برای مشاهده مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

آرمین گراوندی بازدید : 1554 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
زایمان پنهانی یک دختر 14 ساله در حمام!! (+عکس)

یک دختر نوجوان که باردار بوده و حاملگیش را از همه پنهان کرده بود به صورت مخفیانه و در شرایطی سخت در حمام خانه زایمان کرد. به گزارش ایران ناز این خبر در حالی جنجالی شد که وی نوزاد خود را که یک پسر بود خفه کرده و در یک جعبه کفش پنهان کرد.

برای مشاهده مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 

 

آرمین گراوندی بازدید : 161 دوشنبه 10 مهر 1391 نظرات (0)
زنی 29 ساله، اولین وزیر مسلمان نروژ شد! (+عکس)
رای نخستین بار در تاریخ نروژ، یک فرد مسلمان توانست وارد کابینه این کشور شود و در سمت وزیر فرهنگ فعالیت کند.

به گزارش ایران ناز به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری الشرق الاوسط مصر، جینس اشتولتنبرگ ، نخست وزیر نروژ روز شنبه خانم هادیه تاجیک، شهروند مسلمان این کشور را به عنوان وزیر جدید فرهنگ نروژ منصوب کرد تا این بانوی پاکستانی الاصل تبدیل به نخستین عضو مسلمان کابینه وزیران این کشور منطقه اسکاندیناوی در طول تاریخ شود.

رادیوی خبری راشا تودی روز شنبه گزارش داد که هادیه تاجیک 29 ساله، علاوه بر اینکه نخستین وزیر مسلمان تاریخ نروژ به شمار می آید، در واقع جوان ترین عضو کابینه وزیران این کشور در طول تاریخ نیز هست.
 
زنی 29 ساله، اولین وزیر مسلمان نروژ شد! (+عکس) ، www.irannaz.com

در همین حال، وزیر جدید فرهنگ نروژ ضمن اعلام برنامه های خود برای مرحله آینده، بر این مساله تاکید کرد که تنوع فرهنگی باید بخش مكمل زندگی تمامی شهروندان نروژ باشد. هادیه تاجیک که در خانواده ای پاکستانی مقیم نروژ به دنیا آمده، پیش از این در زمینه اطلاع رسانی فعالیت کرده و در این اواخر مشاور مسائل اجتماعی وزیر کار نروژ بوده است.

لینکدونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا از مطالب سايت راضي هستيد ؟
    از قالب سایت راضی هستی ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1264
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 1,766
  • بازدید سال : 46,958
  • بازدید کلی : 579,528
  • معرفی اجمالی زر پاتوق

    زر پاتوق یکی از بزرگترین سایت های تفریحی ایرانی میباشد که با مدیریت قوی همواره باعث سرگرمی شما خواهد شد