loading...
زر پاتوق | بروز ترین سایت تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
آرمین گراوندی بازدید : 448 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)


تعطیلات برای بیشتر خانواده ها مزه سفر می دهد و سفر به تعطیلات مزه روزهای تازه و شادتر را داشتن، حتی اگر به جایی تکراری برویم مثل شمال یا جنوب یا شهری تاریخی و... اما مسافرت "پــــول" می خواهد و نمی توان منکر مخارج سفر شد، خصوصا اگر در زمان تعطیلات قصد سفر داشته باشیم که متاسفانه همه چیز گران تر می شود ...

اما می توانیم با توجه به بودجه ای که داریم سفری را برنامه ریزی کنیم و حتی برای مدت کوتاه چند روزه حال و هوایمان را تغییر دهیم تا روزی که اوضاع اقتصادی بهتر شود و بتوان با فراغ بال بیشتری به سفر رفت. در آستانه روزهای بهاری نوروز که بسیاری دلشان می خواهد تنی به سفر بزنند و چمدان ببندند و از خانه و شهری که هر روزِ سال در آن چشم باز کرده اند به جایی بروند، پیشنهادهایی داریم برای داشتن یک سفر ارزان قیمت تر که شامل سفرهای داخلی و خارجی می شود.


آرمین گراوندی بازدید : 116 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (1)


  پیش نهاد میکنم حتما مطلب رو نگاه کنید ...


♥☺☻ زر پاتوقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ☺☻♥


وقتی که الکی الکی مصوبه میدینhttp://www.pic4ever.com/images/127fs4573872.gif


http://img.noodi.net/uploads/136302027033341.jpg


نتیجش میشه این



http://img.noodi.net/uploads/136302027035442.jpg


بقیه در ادامه مطلب .....

ahadgh بازدید : 131 دوشنبه 14 اسفند 1391 نظرات (1)

«پژو» یکروز طعنه زد به «پراید»

که تو مسکین چقدر یابویی!

با چنین شکل ضایعی بالله

بی‌جهت توی برزن و کویی


samavar بازدید : 170 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

 

داستان خنده دار

هفـــت سالــــم بود با مامـــنم رفته بودم بیــــرون واســـــه خرید
حالا اینـــش که چطو گــم شــــدم بمـــونه !!!
مــــا رو تحویل کلانتری دادن گفـتن : این پســـره گم شـــده
مـــنم اینههههههــو این یتــیما یه گوشـه کــــز کــرده بودمــــو گریه میـــکردم و میــگفتم :
"مــن مامنمو مــوخووام"

آرمین گراوندی بازدید : 334 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)
پایان کار دنیا در شب یلدا شایعه است یا واقعیت؟!!
به گزارش زر پاتوق شایعات زیاد و مختلفی در مورد به پایان رسیدن دنیا در محافل اجتماعی مطرح شده است، کارشناسان علمی و مذهبی هیچ توجیهی برای این شایعه را منطقی ندانسته و این شایعه را ترفندی برای بهره‌گیری‌ های برخی افراد از جهل مردم میدانند.
 

شایعات مختلفی در مورد به پایان رسیدن دنیا در محافل اجتماعی مطرح شده است، کارشناسان علمی و مذهبی هیچ توجیهی برای این شایعه را منطقی ندانسته و این شایعه را ترفندی برای بهره‌گیری‌های برخی افراد از جهل مردم می‌دانند.



برای دیدن ادامه متن وعکس ها به ادامه مطلب بروید .

آرمین گراوندی بازدید : 265 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)
عریان شدن مدونا بخاطر همدردی کردن با... (+عکس)
برهنه شدن و همدردی توهین آمیز مدونا با خانواده مالالا دختر پاکستانی که قربانی گروه طالبان شده بود همه را شوکه و پاکستانی ها را عصبی کرد. به گزارش زرپاتوق این خواننده معروف 52 ساله روی صحنه اجرای موسیقی زنده اش در حمایت از دختر معصوم 14 ساله پاکستانی که اخیرا توسط سه عضو گروه طالبان مورد اصابت گلوله قرار گرفته است در مقابل چشمان هزاران طرفدار خود برهنه شد.

براي ديدن ادامه متن و ديدن عكس ها به ادامه مطلب برويد ...
آرمین گراوندی بازدید : 175 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)
ازدواج و زندگی عجیب یک خانم با پدر خود! (+عکس)
یک زن 60 ساله آمریکایی شش سال پس از فوت همسرش واقعیت تلخی را کشف کرد که حاکی است او با پدرش ازدواج کرده بود. خانم والری سبرویل (60 ساله) که ساکن ایالت اوهایو است از طریق عموی خود خبردار شد که همسر سابق او که 6 سال پیش فوت کرده ، پدر او بوده است.

سپرویل که ابتدا این اظهارات را باور نداشت اقدام به آزمایش DNA کرد و وقتی که نتایج آزمایش ثابت کرد همسر سابقش پدر او بود دچار شوک شدیدی شد. به گزارش ایران ناز به نقل از روزنامه الرای چاپ کویت مادر والری که یک پیش خدمت بود دخترش را نزد پدر و مادرش رها کرد.
 
ازدواج و زندگی عجیب یک خانم با پدر خود! (+عکس) ، www.irannaz.com
 
او که بعضی اوقات از محل کار خود که در مکانی دور بود برای دیدن پدر و مادرش می رفت با دخترش نیز دیدار می کرد اما پدر و مادر او می گفتند او دوست آنها است و نامش کریستین است. هنگامیکه پدربزرگ والری فوت کرد وی گمان می کرد پدر خود را از دست داده و هیچکس هویت واقعی پدرش را برای وی فاش نکرد. او سال ها بعد با یک راننده کامیون به نام پیرسی آشنا شد و با وی ازدواج کرد بدون اینکه بداند که وی پدرش بود.

پیرسی سرانجام بدلیل بیماری فوت کرد. والری اما از طریق دوستان وآشنایان زمزمه هایی در مورد ازدواج عجیب او با یکی از نزدیکان می شنید. 6 سال پس از درگذشت پیرسی یکی از عموهای والری به او گفت که همسر او در واقع پدرش بود. والری اما پس از آزمایش DNA برای درمان زیرنظر روان پزشکان در بیمارستانی در اوهایو بستری شد.

آرمین گراوندی بازدید : 148 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)
این عکس معروف از 80 سال پیش دروغ از آب در آمد!!
عکس یکی از ماندگارترین هنرهایی است که رخدادهای تلخ و شیرین گذشته را برای آیندگان زنده نگه می دارد، اما این عکس که 80 سال از عمر آن میگذرد، تنها یک تصویر تبلیغاتی بود ولی در زمان چاپ و انتشار آن به این مطلب اشاره نشده بود.

به گزارش ایران ناز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اسلت فرانسه، تصویری که با نام «نهار بر فراز آسمانخراش» (Lunch Atop a Skyscraper) به مدت هشتاد سال گذشته یکی از شناخته‌ترین و پربیننده‌ترین تصاویر در جهان به حساب می آید، واقعیت ندارد و تنها یک پوستر تبلیغاتی است.
 
این عکس معروف از 80 سال پیش دروغ از آب در آمد!! ، www.irannaz.com

در این عکس، شماری از کارگران شهر نیویورک مشاهده می شود که بر روی یک تیر آهن در کارگاه ساختمان سازی منهتن نشسته و در حالی که پاهای خود را آویزان کرده‌اند، مشغول غذا خوردن هستند.

کن جانسون ، مورخ آمریکایی در باره این تصویر گفت: این تصویر در 20 سپتامبر سال 1922 میلادی برای کارگاه ساختمانی راکفلر سانتر ، تهیه و منتشر شده بود ولی برای همگان اینگونه عنوان شده است که این عکس واقعی است. وی افزود: اینکه این کارگران مشغول غذا خوردن هستند شکی نیست، ولی در آن زمان با یکصد عکس دیگر مونتاژ شده بود تا این تصویر به دست بیاید.
آرمین گراوندی بازدید : 184 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)
اولین سوال داماد از عروس چیست؟!! (بسیار جالب)
اولین سوال هردامادی پس از بله گفتن عروس چیست؟!
ممکن است شما بگویید خوب میتواند هرچیزی باشد. ممکن است بگوید کجا دوست داری مسافرت ببرمت؟ جشن عقدمون خوب بود ؟ چی می خوای برات بخرم؟ برای خوشبختیمون میشه باهم صادق باشیم؟ زیرلفظیت باکلاسه؟ اون خانمه عمه ته ؟ پشیمون نیستی ؟........ شما حق دارید.

ممکن است هرچیزی بپرسند اما من چیز دیگری می بینم. تقریبا ۶۰ درصد ( البته برآورد احتمالیست) داماد ها سوال مشابهی می پرسند. چه سوالی ؟!

خیلی ساده هست چون بعد از بله عروس ، از داماد می پرسم که آیا وکیلم تا دوشیزه خانم... را بر صداق... به عقدشما در آورم؟!

از آنجا که قبلا وکالت گرفتن از داماد به این شکل معمول نبوده و در فیلم ها هم فقط وکالت گرفتن از عروس را نشان می دهند، بسیاری از داماد ها یواشکی از سر استیصال و کم آگاهی از عروس می پرسند که (( اول بار باید بله بگم ؟!.)) و یک بله ریز هم ، عروس میگوید تا خیال داماد راحت شود که بحث گل و گلاب آوردنی درکار نیست و بعد داماد با عزم راسخ و اول بار بله میگوید.

بسیاری از دامادها ، قندساب ها ، تورگیرها و حضار نمیدانند که از داماد هم باید وکالت گرفته شود.
لینکدونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا از مطالب سايت راضي هستيد ؟
    از قالب سایت راضی هستی ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1264
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 301
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 301
  • بازدید ماه : 1,924
  • بازدید سال : 47,116
  • بازدید کلی : 579,686
  • معرفی اجمالی زر پاتوق

    زر پاتوق یکی از بزرگترین سایت های تفریحی ایرانی میباشد که با مدیریت قوی همواره باعث سرگرمی شما خواهد شد