loading...
زر پاتوق | بروز ترین سایت تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
آرمین گراوندی بازدید : 166 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

عشق مرد ۴۷ ساله به دختر جوان

طناب‌دار پایان عشق مرد ۴۷ ساله به دختر جوان

ماجرای عشق مرد ۴۷ ساله به دختر بیست ساله در حالی پایانی خونین به خود گرفت که قضات شعبه ۱۳ دیوانعالی کشور حکم قصاص مرد قاتل را تایید کردند.

رضا که شهریور ماه ۵ سال پیش دختر مورد علاقه‌اش را که از خودش بیست و هفت سال کوچک‌تر بود به قتل رساند به زودی پای چوبه‌دار قرار خواهد گرفت.

حوادث – به گزارش اعتماد، ماجرای قتل سمانه بیست ساله به ساعت ۷ بعد از ظهر روز چهارم شهریور ماه سال ۸۷ باز می‌گردد.


برای دیدن ادامه خبر به ادامه مطلب بروید  ♥☺☻


آرمین گراوندی بازدید : 174 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

سلام به همه ی کاربران همیشگی زرپاتوق ...... از این لحظه منتظر مطلب های قشنگ و باحال باشید !!


!  اینم یک مطلب خواندنی برای شما  !


https://rozup.ir/up/chocolate-talkh/Street01.png


 
خواهرخواندگی بین شهر‌ها و کشور‌ها یکی از قرارداد‌هایی است که از مدت‌ها قبل بین کشور‌هایی که با هم مشترکات فرهنگی، هنری، تاریخی و... دارند باب است. مثلا شما در دل آمریکا می‌توانید خیابانی به اسم تهران و محله‌ای به اسم پرشیا ببینید که خب در نوع خود بسیار جالب است. گزارشی که قرار است بخوانید درباره همین "خواهر‌ خواندگی" و "برادر خواندگی" بین ایران و کشور‌های مختلف دنیاست.



■■ ■■ ■■ ■■ ■■  برای دیدن بقیه متن و عکس ها به ادامه مطلب بروید  ■■ ■■ ■■ ■■ ■■


آرمین گراوندی بازدید : 441 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (4)

سوتی های جالب سریال ترکی حریم سلطان !


سریال ترکیه ای “حریم سلطان” که در آن تلاش شده دوران سلطان سلیمان را یک دوران بسیار متمدن نشان دهند، مملو از اشتباهاتی است که بینندگان محو داستان چندان توجهی به آن نمی کنند.


برای دیدن بقیه عکس ها و اشتباهات سریال به ادامه مطلب بروید  ♥☺☻



آرمین گراوندی بازدید : 1223 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)



همیشه یادتان باشد که زندگی پیشکشی است برای شادمانی و خوب زیستن، لبخند زیباترین آرایش هر فرد است و مثبت اندیشی کلید خوشبختی. زندگی کوتاه تر از آن است که خود را بخاطر مسائل بی ارزش دچار استرس کنید. از همه لحظه های عمرتان لذت ببرید، کمتر قضاوت کنید و بیشتر بپذیرید و مادامی که به کسی آسیب نمی رسانید همانگونه که دوست دارید زندگی کنید و اهمیت ندهید که دیگران درباره شما چگونه فکر می کنند و چه می گویند.


■■ ■■ ■■ ■■ ■■  برای دیدن ادامه متن و عکس ها به ادامه مطلب بروید  ■■ ■■ ■■ ■■ ■■


آرمین گراوندی بازدید : 270 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)
مردن در این شهر ممنوع است! + عکس

شهری که هیچ کس در آنجا اجازه ی مردن ندارد

زندگی در شهر کوچک لانگیربینِ نروژ، کمی عجیب است. این شهر شمالی ترین شهر کره ی زمین است. در این سرزمین دمای هوا هیچوقت از شش درجه ی سانتیگراد بالاتر نمی رود و در زمستان هم سه ماه تاریکی انتظار مردم این شهر را می کشد

 

برای دیدن بقیه مطلب به ادامه مطلب بروید  ♥☺☻

آرمین گراوندی بازدید : 421 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (1)
جنجال تجاوز 90 نفر به این دختر 16 ساله در یک روز!!

در گزارشی تکان دهنده از برده داری مدرن در انگلستان، یک دختر نوجوان در تعطیلات آخر هفته 90 بار مورد تجاوز قرار گرفت. به گزارش زر پاتوق، درست زمانی که دختر 16 ساله برای بردگی گرفته شده بود توسط 90 مرد مورد تعرض قرار گرفت.


برای دیدن بقیه خبر به ادامه مطلب بروید ♥☺☻



samavar بازدید : 176 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (2)

گفت و گویی با احسان خواجه امیری


آلبومی که جزو پرفروش های بازار امسال بود. آلبومی یکدست، خوش ساخت و کامل که در رقابت با بقیه آلبوم های امسال توانست گوی سبقت را برباید و با فاصله در رأس فروش قرار بگیرد؛ آن هم در فضایی که تقریبا همه خواننده ها سعی داشتند با تکرار فضاهای قبلی حداقل فروش کارهایشان را تضمین کنند.

احسان خواجه امیری اما با تفکری جدید شروع کرد و با تغییر تیم کاری اش، توانست از آثار قبلی فاصله بگیرد. همین تفکر جدید باعث شد او بتواند اثری تولید کند که سختگیرترین منتقدین را هم راضی کند.

انتخاب «عاشقانه ها» به عنوان بهترین آلبوم سال گذشته بهانه ای بود تا در شماره ویژه نوروز سراغ احسان خواجه امیری برویم و با او درباره کم و کیف این اثر و حاشیه هایش گپ بزنیم.


samavar بازدید : 184 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (0)
 دلایل حذف محسن یگانه از تلویزیون


محسن یگانه از دلیل غیبت چند ساله خود مقابل دوربین تلویزیون و عدم پخش مصاحبه‎اش از برنامه سال تحویل شبکه سه سیما گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، چند روز پیش بود که محسن یگانه در وبلاگ شخصی خود اعلام کرد با حضور در برنامه ویژه سال تحویل شبکه سه سیما، پس از چهارسال دوباره مقابل دوربین تلویزیون قرار می گیرد. با این حال این برنامه به پایان رسید و خبری از حضور و گفتگوی یگانه نشد.

hasan بازدید : 482 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)


دو موتورسوار ناشناس در محدوده جردن تهران، به حمید فرخ نژاد، بازیگر معروف سینما و تلویزیون حمله کردند.

به گزارش زرپاتوق، یکی از روزهای هفته گذشته حمید فرخ نژاد هنگامی که در اتومبیل شخصی خود بود، از سوی دو موتور سوار با قمه مورد حمله قرار گرفت.


موتورسواران پس از حمله به وی وسایل شخصی او را به سرقت بردند. فرخ نژاد در این حادثه زخمی سطحی برداشت.

hasan بازدید : 702 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)


طالع بینی سال  1392


باتوجه به دقت بالای طالع بینی چینی در پیشگوئی وقایع طالع شمارا به این روش بیان می داریم .همانطور که قبلاً هم به آن اشاره شد چینیها معتقدند بودا در شروع سال نو ازبین تمام حیوانات تنها دوازده حیوان را برای گردش زمین انتخاب کرده است که به ترتیب ظاهر می شوند وانسانها برحسب تولد در سال مورد نظر دارای همان خصوصیات می باشند .این حیوانات به ترتیب : موش ، گاو ، ببر ( پلنگ ) ،گربه ( خرگوش ) ،اژدها ( نهنگ ) ،مار اسب ، بز (گوسفند) ،میمون ، خروس ( مرغ وجوجه ) سگ وبالاخره خوک می باشند . شبیه همین اعتقاد نیز بین ما ایرانیان وجود دارد.  سال 1391 به نام مار می باشد ببینیم سال مار برای ما چگونه خواهد بود . برای خواندن طالع مربوط به خودتان ابتدا باید بدانید در چه سال چینی متولد شده اید.


♥☺☻ بقیه در ادامه مطلب ♥☺☻



آرمین گراوندی بازدید : 157 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

خبرگزاری ایسنا: تلویزیونهای مدرن معمولا تا حد زیادی شبیه هم هستند؛ اما یک سازنده بزرگ لوازم الکترونیکی از نمایشگر جدیدی رونمایی کرده که به ادعای سازندگان، شناسایی آن در اتاق‌های پذیرایی مشکل خواهد بود.

تلویزیون جدید «DesignLine» شرکت فیلیپس به شکلی طراحی شده که در زمان عدم استفاده ناپدید می‌شود.

hasan بازدید : 361 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

زرپاتوق: تهیه کننده مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی از افزودن سه عروسک جدید به این برنامه خبر داد و گفت: امسال عروسک‌های گاو، دختر همسایه و دختر مهد کودکی در اجرای برنامه نوروزی به کلاه قرمزی کمک می‌کنند تا شادی را به خانه‌های مخاطبان خود ببرند. 

 

حمید مدرسی با اعلام این خبر گفت: 7 قسمت از مجموعه 14 قسمتی کلاه قرمزی تولید شده و گروه در حال تصویربرداری ادامه این مجموعه است. 

 

وی  با بیان این که کلاه قرمزی 92 یکی از پر بارترین برنامه‌های این کاراکتر عروسکی خواهد بود، افزود: با توجه به  وضعیت اقتصادی صدا و سیما تولید این سری از برنامه با مشکلات بسیاری همراه بود اما این مسائل سبب نشد که از کیفیت این ویژه برنامه نوروزی کاسته شود و این مسئله بر اهمیت و ارزش این برنامه محبوب می‌افزاید. 



  ♥☺☻ بقیه در ادامه مطلب   ♥☺☻



آرمین گراوندی بازدید : 137 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)


در دنیا دنیا آرزوهای خوبی که این روزها از زبان آدم ها به یکدیگر هدیه می شود، این هم مختصر و مفیدترین آرزوی ماست برای همه آنهایی که امسال هم کنارشان نفس کشیدیم، خندیدیم، اشک ریختیم و روزگار گذراندیم. در روزهایی که چند نفس دیگر تا پایانش بیشتر نمانده، تصمیم گرفتیم سراغ ستاره های محبوب ایران برویم و آنها نوروز باستانی ایران را از زبان خودشان به ایرانی ها تبریک بگویند. در این صفحات امیرعلی دانایی، نیکی کریمی، بهرام رادان، سیدعلی ضیاء، سیامک انصاری و خیلی های دیگر به ما گفتند که امسال نوروز را چگونه جشن خواهند گرفت، برنامه هایشان چیست، محبوب ترین سینِ هفت سین خانه هایشان کدام است و از تلخ ترین و زیباترین خاطره های نوروزی شان برایمان حرف زدند... نکته جالب اینکه "سکه" صدرنشین محبوب ترین سین هفت سین خانه هایشان بود... پس معلوم شد این فقط خوانندگان دنیای اقتصاد نیستند که درگیر مسائل اقتصادی اند، چون ستاره ها هم انگار زیاد با این دنیا غریبه نبودند!!


samavar بازدید : 115 شنبه 26 اسفند 1391 نظرات (0)

کاربران واستفاده کنندگان آنتی ویروس و اینترنت سیکوریتی شرکت Eset (نود 32) همیشه با این مشکل رو به رو بود ه اند که چه جوری جدید ترین و بهترین سریال های این آنتی ویروس قوی رو پیدا کنند. هم اینک سایت زرپاتــــوق مفتخر است به شما اعلام کن که از این تاریخ به بعد جدید ترین و معتبر ترین یوزرنیم و پسوورد نود32 را در اختیار شما کاربران و بازدید کنندگان عزیز زرپاتـــوق قرار دهد. برای آگاهی یافتن از پست های سایت و شماره سریال های نود32 لطفا در خبرنامه عضو شوید.

hasan بازدید : 386 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (1)


 به یاد داشته باشید كه شادمانی به اندازه ی غم و غصه واگیردار است. نخستین وظیفه ی افراد شاد این است كه دیگران را از شادمانی خود آگاه سازند.


♥☺☻ زر پاتوقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ☺☻♥


روح ما با این افکار پست و اندیشه های که از حدود معده و شهوت تجاوز نمیکند،آیا اگر از بین برود بهتر نیست!؟


♥☺☻ زر پاتوقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ☺☻♥


بیچاره شیطان در کره خاکی بدنام شده است.زیرا شیطان جز خود ما هیچکس نیست،ما برای اینکه خودمان را در حضور خود تبرئه کنیم،تمام کینه ها ،حسدها ،دشمنی ها و بیرحمی ها را در وجود موهومی به نام شیطان جا داده ایم.



hasan بازدید : 499 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)
زرپاتوق: حوادثی که در ورزش های مختلف مانند فوتبال و گلف و بیسبال می افتد بسیار زیاد هستند اما یکی از جالب ترین آن ها ورود یک حیوان به زمین بازی است که گاهی اتفاق می افتد.

جو ورزشگاه بسیار سنگین است و سروصدای تماشاگران به اندازه ای است که حتی سوت داور نیز به گوش نمی رسد اما ناگهان موجودی زیرک و بازیگوش به میان چمن ورزشگاه می دود و کانون توجهات همه از مربیان تیم تا داور و تماشاگران را به خود مبهوت می کند.

این موجود کوچک تنها یک دهم قد و اندازه بازیکنان را دارد اما همه آن ها را برای دستگیری اش به تکاپو می اندازد ولی سرانجام از زمین خارج می شود. تا به حال موجودات زیادی بوده اند که با همه بازیگوشی هایشان مسابقات مختلف ورزشی را متوقف کرده اند.

سمور در لیگ سوئیس


دو روز پیش در بازی که میان تیم های توآن و زوریخ سوئیس در حال برگزاری بود ناگهان سموری وارد ورزشگاه شد که توجه همه را به خود جلب کرد. این سمور بازیگوش نزدیک به 10 دقیقه ای بازی را تحت الشعاع خود قرار داد و باعث شد تا بسیاری از بازیکن ها به تکاپو بیافتند. پس از چند دقیقه ای که تمامی تماشاگران به حرکات جالب بازیکن ها می خندیدند بالاخره سمور دستگیر می شود و بازی به روال عادی باز می گردد.
بقیه در ادامه مطلب...


samavar بازدید : 124 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)

 

بااینکه واکنش به عطسه کردن در فرهنگ‌های مختلف، متفاوت است اما بخش اعظم آن یکسان و جهانی است. عطسه به علت‌های مختلف اتفاق می‌افتد، مثل قرارگیری در معرض نور زیاد، تغییر دمای ناگهانی، نسیم هوای سرد، عفونت‌ها و بیماری‌های مختلف و …


samavar بازدید : 141 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

کوه در فرهنگ ایرانی نماد استقامت و پایداری است. راهپیمایی و کوهنوردی در دامنه کوه و صعود از آن یکی از فعالیت‌های ورزشی دوست‌داشتنی محسوب می‌شود. کشور ایران با داشتن بیش از ۳۹۰ کوه، با ارتفاعی بیش از ۲۰۰۰ متر و ۹۲ کوه با ارتفاع بیش از ۴۰۰۰ متر از سطح دریا، جزو کشورهای مرتفع جهان است.

 

 

hasan بازدید : 434 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (0)
با توجه به نزدیک شدن به نوروز 1392، آموزش خرید و نگهداری ماهی قرمز(گلی) را برای شما کاربران عزیز سایت آماده کرده ایم.امیدوارم مورد استفاده شما قرار بگیره.با زرپاتوق بـ روز باشید.


ماهی قرمز را از مراکز معتبر و تحت نظارت و کنترل شهرداری و دامپزشکی تهیه و از خرید ماهی از فروشندگانی که ماهی ها را به صورت متراکم و در محل و در شرایط نامناسب بهداشتی و زیستی (از قبیل شرایط نامناسب اکسیژنی و دمایی آب) نگهداری می نمایند، خودداری نمایند...(بقیه در ادامه مطلب)


آرمین گراوندی بازدید : 108 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

به گزارش زرپاتوق : طبق قانون کار، هر کارمند یا کارگر قراردادی می تواند در سال یک ماه از مرخصی استحقاقی استفاده کند. به این ترتیب با احتساب ۱۷۰ روز تعطیلی، عملا یک کارمند یا کارگر تهرانی سال ۹۲ می تواند تا ۲۰۰ روز کار نکند. در دیگر مناطق، این میزان ۱۰۵ روز خواهد بود. به عبارت دیگر میزان ایام اشتغال به کار یک کارمند یا کارگر قراردادی طی سال ۹۲، در تهران و برخی دیگر از کلان شهرها، می تواند به ۱۶۵ روز و در دیگر مناطق به ۲۶۰ روز محدود شود!


در سال آینده تهران پنج ماه تعطیل خواهد بود !!!

hasan بازدید : 309 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)
سلام به همه عزیزان.امروز براتون طنز "یکی از فانتزیام اینه..."(سری جدید) رو آماده کردم.امیدوارم لحظات خوشی رو در این سایت سپری کنید...


یکی از فانتزیام اینه که یه روز که دارم تو خیابون راه میرم یهو ببینم یه دزد اسلحه شو گذاشته رو شقیقه یه خانوم سانتی مانتال و میخواد کیفشو خالی کنه ، منم سریع بپرم بینشونو و درحالیکه دارم تفنگو ازش میگیرم باهاش درگیر شم و درحین درگیری یهو صدای شلیک شنیده شه و چند ثانیه هر دومون چشم تو چشم به هم نگاه کنیم و یهو دزده بخوره زمین و در حالیکه از شیکمش داره خون فواره میزنه من بگم : نهههههههه من نمیخواستم اینطوری شه … در همین حین پلیس از راه برسه و منو دستگیر کنه ! (شش ماه بعد)
تو دادگاه در حالیکه من دارم بی گناهیمو ثابت میکنم قاضی من رو مقصر بدونه و به قصاص محکوم کنه بعد در حالیکه من نا امید شدم یه نگاه به خانواده ام میندازم میبینم همه شون دارن گریه میکنن و یه نگاه به خانواده مقتول میکنم میبینم خون جلو چشاشونو گرفته سریع اونورو نیگا میکنم … بعد برمیگردم سپیده رو نگاه میکنم میبینم یه سر تکون میده به معنی خاک تو سرت ، عآخه به تو چه ربطی داشت نخود هر آش ؟؟؟ (بقیه شو یادم نمیاد عاخه شوکه شده بودم)
خلاصه روز اعدام فرا میرسه و منو میبرن برای اعدام ؛ بعد وقتی میخوان حکم رو اجرا کنن قاضی بهم میگه آخرین خواسته ات چیه ؟ منم میگم آخرین خواسته ام اینه که اعدامم نکنین ، بعد قاضی با همکاراش یه مشورت میکنه و با آخرین خواسته ام موافقت میکنه …
بعد منم میرم تو افق سحرگاهی محو میشم !


آرمین گراوندی بازدید : 134 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)
در سال مار (1392) منتطر اتفاقات عجیب باشید !!

سال 1392 در بعضی گاهشمارها سال مار نامیده شده است. سالی که می گویند پر از اتفاق های عجیب و غریب است.

به گزارش زرپاتوق : بیش از 7 قرن پیش وقتی مغولان به ایران حمله کردند، درکنار همه تخریب ها و تغییرهای فرهنگی که به ایران تحمیل کردند، گاهشماری چینی- اویغوری را هم وارد فرهنگ ایرانی کردند. گاهشماری که مبنای آن نامگذاری دوره ای و گردشی سال ها به نام 12 حیوان بود. گاهشماری که با گاهشماری ایرانی ترکیب شد و تاکنون هم در باورهای عامیانه، به آن استاند می شود.

هرچند در اوایل به کارگیری گاه‌شماری حیوانی، بیشتر از مطابقت با ماه‌های هجری قمری استفاده می شد، امّا در دوره‌های بعد، بیشتر گاه‌شماری جلالی و برج‌های دوازده گانهٔ آن مورد استفاده قرار می گرفت.

بر این اساس، طول متوسط سال برای کارهای رسمی و مالیاتی در گاهشماری حیوانی، برابر با طول متوسط سال حقیقی خورشیدی بود.

hasan بازدید : 358 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (2)


لحظه تحویل سال 1392 هجری شمسی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران:ساعت 14 و 31 دقیقه و 56 ثانیه روز چهارشنبه 30 اسفند است .

البته اگر بخواهید به میلادی هم بدانید مطابق است با 20 مارس 2013 میلادی ،سال 1392 سال مار است.

سال مار یعنی سالی که سیاره مشتری پا به برج سرطان می گذارد . سال های 1284، 1296، 1308، 1320، 1332، 1344، 1356، 1368، 1380، 1392 و … سال های حیوان مار هستند که در آن ها اتفاقات غیر منتظره ای رخ داده که برخی از آن ها در اینجا آورده شده اند...



samavar بازدید : 170 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

 

داستان خنده دار

هفـــت سالــــم بود با مامـــنم رفته بودم بیــــرون واســـــه خرید
حالا اینـــش که چطو گــم شــــدم بمـــونه !!!
مــــا رو تحویل کلانتری دادن گفـتن : این پســـره گم شـــده
مـــنم اینههههههــو این یتــیما یه گوشـه کــــز کــرده بودمــــو گریه میـــکردم و میــگفتم :
"مــن مامنمو مــوخووام"

hasan بازدید : 663 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)


پسرک/دخترک مرگ مغزی بود ، هر روز قلبش را اهدا میکرد …


 ♥☺☻ زر پاتوقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ☺☻♥


حرفای بعضی آدمارو باید قالب گرفت ، بس که حرفاشون عکس از آب درمیاد …


 ♥☺☻ زر پاتوقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ☺☻♥

اونیکه شما سنگشو به سینه میزنی ما سالهاست تو حموم به پاهامون میزنیم … آره ه ه ه …

گفتم که در جریان باشی !



hasan بازدید : 353 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)


از تفریحات نسل ما :

بچه که بودیم می رفتیم از این بستنی لیوانیا میخریدیم

وختی میخوردیم لیوانشو میذاشتیم بین گلگیر و تایر

تا وقتی که حرکت میکنیم صدا موتور گازی بده !


**********زرپاتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوق**********


از گفت و گوهای رایج من و مامانم

میتوان به گشنمه و کوفت بخوری اشاره کرد  


**********زرپاتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوق**********


طنز گوناگون

داشتم از خونه میرفتم بیرون مامانم پرسید کجا ؟؟!

گفتم بیرون !

برگشته میگه: خوب جای دیگه نریا !



hasan بازدید : 314 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

زرپاتوق به نقل از پرداد: يک آرايشگر غير حرفه اي که قصد آموزش خودآرايي مو در يک ويدئو را داشت حين اجراي برنامه موهاي خود را به طرز وحشتناکي سوزاند.



او با يک دستگاه فر کننده موي الکترونيکي در حال آموزش فر کردن موها ديده ميشود و لحظه به لحظه کار خود را توضيح ميدهد . در ابتداي تصاوير او بخشي از موهايش را بين انگشتانش ميگيرد و ميگويد اگر قصد داريد فرهاي زيبايي داشته باشيد بخش بزرگي از موها را انتخاب کرده و آنرا دور بخش فلزي دستگاه بپيچانيد و حالا تا بيست و يا بيشتر بشماريد...



hasan بازدید : 338 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

مردم مناطق مختلف جهان از گذشته‌های دور تاکنون از شیوه‌های گوناگونی برای تعامل با جنازه مردگان خود استفاده می‌کنند. برخی از این شیوه‌ها همچنان وجود دارند و برخی دیگر به تاریخ پیوسته‌اند.

در این گزارش به برخی شیوه‌های قدیمی تعامل با پیکر مردگان در مناطق مختلف جهان می‌پردازیم.

لطفا به ادامه مطلب بروید...
hasan بازدید : 427 دوشنبه 30 بهمن 1391 نظرات (0)


یکی از آشناها تلوزیون خریده بود ! بهش گفتم مبارک باشه ال سی دیه یا ال ای دی ؟ گفت برو بابا ال جیه ال جی (LG) !


☺☻زرپاتـــــــــــــــــــــــــــوق☻☺


بابام موهامو از پشت میکشه، بهش میگم چرا میکشی ؟میگه میخوام جنبت زیاد بشه !دو دقیقه بعد دوباره تکرار کرد !با حالت عصبی میگم چرا دوباره میکشی ؟میگه دیدی بی جنبه ای ؟ !:| این بابام چرا منو نمیخوره راحت شم ؛والاااا…


☺☻زرپاتـــــــــــــــــــــــــــوق☻☺


قبض برق زیاد اومده بود، . . . نشون بابام که دادم، یه سری تکون داد و پاشد رفت پشت کامپیوتر!!! منم رفتم نزدیکتر ببینم چیکار میخواد بکنه، دیدم رفته توو گوگل نوشته: آموزش دستکاری کنتور برق!!


بقیه ی متن در ادامه مطلب...


samavar بازدید : 192 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

  سلام پرايد!
    روزگار، ما را به جايي رسانده كه به پرايد نامه بنويسيم. (فكر كن!) پرايد عزيزم، شنيده ام مرز هجده ميليون تومان را رد كرده اي. اي قشنگ تر از پريا از اين به بعد، انصافا، تنها تو كوچه نريا. چون با اين وضعيت ... كلابچه هاي محل دزدن و خداي نكرده زبانم لال يكجا تو رو مي دزدند.  

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه داستان در ادامه مطلب....

samavar بازدید : 128 سه شنبه 24 بهمن 1391 نظرات (3)

**********زر پاتوق***********


نقشه هایی که من تو دبیرستان در فرار کردن ازمدرسه داشتم

مایکل اسکوفیلد توی فرار از زندان نداشت
من حیف شدم!


**********زر پاتوق***********


نمی دونم چه حکمتیه
اینا که میرن بدنسازی اصرار دارن که اصلا سردشون نمی شه!


**********زر پاتوق***********


ملت چه بیکارن !
یکی مزاحم میشد هی اس هی زنگ…جواب نمیدادم که بیخیال شه…
دیگه تماس نگرفت
بعد چند روز اس داده :
ببخشید من چند روز مزاحمتون نشدم کار داشتم دستم بند بود ، شرمنده،چه خبر؟



برای دیدن بقیه جملات به ادامه مطب بروید ....

hasan بازدید : 473 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

امروز برای کاربران عزیز سایت زرپاتوق طنز نقد و بررسی شعر یه توپ دارم قلقلیه رو آماده کرده ایم.پیشنهاد می کنم از دستش ندید

یه توپ دارم قلقلیه
سرخ و سفید و آبیه
می‌زنم زمین، هوا می‌ره
نمی‌دونی تا کجا می‌ره
من این توپو نداشتم
مشقامو خوب نوشتم
بابام بهم عیدی داد
یه توپ قلقلی داد

برای دیدن ادامه متن به ادامه مطلب بروید ...
آرمین گراوندی بازدید : 199 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)
راهنمای شناخت خواستگار از کف دست! (طالع بینی)

گروهی از پژوهشگران می‌گویند، پس از بررسی تعداد زیادی از انسان‌ها توانسته‌اند خصوصیات مشتركی میان آن‌هایی كه دست‌های یك شكل دارند پیدا كنند این ایده كه شكل دست‌ها می‌تواند چیزهای زیاد و عمیقی درباره شخصیت، توانایی‌های جسمی‌، میزان شجاعت و ریسك‌پذیری بگوید شاید در نگاه اول بسیار عجیب باشد اما دانشمندان در دانشگاه‌های مختلف دنیا با تحقیقات متفاوتی كه انجام داده‌اند نتایج حیرت‌انگیزی را مشاهده كرده‌اند،

آن‌ها می‌گویند انگشتان دست به‌طور موثری نوعی كارت شناسایی هستند كه به ما اجازه می‌دهند اولین نگاه را روی پتانسیل‌های شریك آینده زندگی مان بیندازیم و تشخیص دهیم چگونه شخصیتی دارد و در چه حوزه‌هایی می‌توان بیشتر روی او حساب باز كرد.خطر سرطان از دهه‌های پیش دانشمندان متوجه یك نسبت غیرعادی و شگفت‌آور بین اندازه 2‌انگشت دست، انگشت حلقه و اشاره شده‌اند، آن‌ها به این انگشت‌ها نام‌های خاصی 4D و 2D داده‌اند. روز به روز شواهد بیشتری به‌دست می‌آید


برای دیدن بقیه متن وعکس ها به ادامه مطلب بروید ...


(( پیشنهاد میکنم حتما ببینید ))

آرمین گراوندی بازدید : 215 جمعه 13 بهمن 1391 نظرات (0)
معنی کامنت های جالب و خواندنی دخترانه (طنز باحال)
ﻋﮑﺴﺖ ﻗﺸﻨﮕﻪ = ﺩﻭﺱ ﭘﺴﺮ ﻣﻦ ﻣﯿﺸﯽ؟!

ﺑﺎﺑﺎ ﻭﺭﺯﺷﮑﺎﺭ = ﻋﺎﺷﻖ ﻫﯿﮑﻠﺘﻢ!

ﻻﯾﮏ = ﺧﻮﺷﻢ ﻣﯿﺎﺩ ﺍﺯﺕ!

ﺑﭽﻪ ﭘُﺮﺭﻭ = ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺑﺪﻩ ﺩﯾﮕﻪ!

برای دیدن  بقیه متن به ادامه مطلب بروید ///
آرمین گراوندی بازدید : 423 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

خواستگاری رمانتیک آقای مجری حین اجرای زنده اخبار

این آقای مجری و رومانتیک دوست دختر خود را متقاعد کرد تا به عنوان میهمان در گفتگوی خبری حاضر شود. به گزارش ایران ناز دوست دختر او یک روزنامه نگار است و آقای مارک ریورا اخبار گوی شبکه خبر در اخبار صبحگاهی از او خواست تا به عنوان نماینده جامعه خبرنگاران در این برنامه حاضر شود.
با شروع شدن برنامه او خطاب به بینندگان گفت: می خواهم مهمترین سوال را از ایشان بپرسم.سوالی که تا کنون در تمام زندگیم از کسی نپرسیده ام. سپس روی زانو نشست و به دوست دخترش گفت: میدانم اینجا آمده ای تا به سوالات متفاوتی پاسخ دهی اما من واقعا میخواهم جواب این سوال را بدانم که آیا با من ازدواج میکنی؟


برای دیدن بقیه متن و عکس ها به ادامه مطلب بروید ...

آرمین گراوندی بازدید : 334 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)
پایان کار دنیا در شب یلدا شایعه است یا واقعیت؟!!
به گزارش زر پاتوق شایعات زیاد و مختلفی در مورد به پایان رسیدن دنیا در محافل اجتماعی مطرح شده است، کارشناسان علمی و مذهبی هیچ توجیهی برای این شایعه را منطقی ندانسته و این شایعه را ترفندی برای بهره‌گیری‌ های برخی افراد از جهل مردم میدانند.
 

شایعات مختلفی در مورد به پایان رسیدن دنیا در محافل اجتماعی مطرح شده است، کارشناسان علمی و مذهبی هیچ توجیهی برای این شایعه را منطقی ندانسته و این شایعه را ترفندی برای بهره‌گیری‌های برخی افراد از جهل مردم می‌دانند.



برای دیدن ادامه متن وعکس ها به ادامه مطلب بروید .

آرمین گراوندی بازدید : 274 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (1)
اعتراف های خنده دار، جالب و تکان دهنده (طنز باحال)
اعتراف می کنم یه بار از مسیری پیاده داشتم می رفتم خونه دوستم، رسیدم سر کوچشون دیدم ورود ممنوعه. رفتم از یه چهارراه بالاتر دور زدم از سر کوچشون وارد شدم!
 

اعتراف میکنم نصفه شبی وسط کویر چادر زدیم بهم گفت به آسمون نگاه کن ببین چی می بینی؟ گفتم یه آسمون ستاره گفت خوب یعنی چی؟ من که نمیخواستم کم بیارم گفتم از چه جهتی؟ فلسفی، نجوم یا علمی؟ گفت احمق جان چادرمون و دزدیدن!!!!


برای دیدن بقیه متن و عکس ها به ادامه مطلب بروید .
لینکدونی

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا از مطالب سايت راضي هستيد ؟
    از قالب سایت راضی هستی ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1264
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 1,652
  • بازدید سال : 46,844
  • بازدید کلی : 579,414
  • معرفی اجمالی زر پاتوق

    زر پاتوق یکی از بزرگترین سایت های تفریحی ایرانی میباشد که با مدیریت قوی همواره باعث سرگرمی شما خواهد شد