loading...
زر پاتوق | بروز ترین سایت تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
آرمین گراوندی بازدید : 194 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)



سال 92 گویی نافش را با زلزله بریده اند. چراکه زلزله هنوز هم در جای جای کشور عزیزمان ایران پرسه می زند و به خانه هایمان که بعلت عدم رعایت اصول ایمن ‌سازی صحیح در مرز ویرانیست سرک می کشد. هنوز آثار غمبار زلزله اخیر درشهر شُنبه بوشهر از یادها نرفته بود که زاهدان، سراوان و برخی دیگر از مناطق استان سیستان و بلوچستان لرزید و حتی دو روز پیش تر بافق، بهاباد و دیگر نواحی استان یزد نیز از لرزش زمین بی بهره نبود. شرق تهران و فیروزکوه هم که هرچند بدون خسارت اما بهر حال در لیست زلزله خیزهای اولین ماه سال 92 جای گرفت. همانطور که طی دو روز گذشته در خبرها آمده بود تسوج در آذربایجان‌شرقی هم از زمین لرزه در امان نبود ...


■■ ■■ ■■ ■■ ■■  برای دیدن بقیه خبر و عکس های زلزله به ادامه مطلب بروید  ■■ ■■ ■■ ■■ ■■


آرمین گراوندی بازدید : 270 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)
مردن در این شهر ممنوع است! + عکس

شهری که هیچ کس در آنجا اجازه ی مردن ندارد

زندگی در شهر کوچک لانگیربینِ نروژ، کمی عجیب است. این شهر شمالی ترین شهر کره ی زمین است. در این سرزمین دمای هوا هیچوقت از شش درجه ی سانتیگراد بالاتر نمی رود و در زمستان هم سه ماه تاریکی انتظار مردم این شهر را می کشد

 

برای دیدن بقیه مطلب به ادامه مطلب بروید  ♥☺☻

آرمین گراوندی بازدید : 157 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

خبرگزاری ایسنا: تلویزیونهای مدرن معمولا تا حد زیادی شبیه هم هستند؛ اما یک سازنده بزرگ لوازم الکترونیکی از نمایشگر جدیدی رونمایی کرده که به ادعای سازندگان، شناسایی آن در اتاق‌های پذیرایی مشکل خواهد بود.

تلویزیون جدید «DesignLine» شرکت فیلیپس به شکلی طراحی شده که در زمان عدم استفاده ناپدید می‌شود.

hasan بازدید : 361 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

زرپاتوق: تهیه کننده مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی از افزودن سه عروسک جدید به این برنامه خبر داد و گفت: امسال عروسک‌های گاو، دختر همسایه و دختر مهد کودکی در اجرای برنامه نوروزی به کلاه قرمزی کمک می‌کنند تا شادی را به خانه‌های مخاطبان خود ببرند. 

 

حمید مدرسی با اعلام این خبر گفت: 7 قسمت از مجموعه 14 قسمتی کلاه قرمزی تولید شده و گروه در حال تصویربرداری ادامه این مجموعه است. 

 

وی  با بیان این که کلاه قرمزی 92 یکی از پر بارترین برنامه‌های این کاراکتر عروسکی خواهد بود، افزود: با توجه به  وضعیت اقتصادی صدا و سیما تولید این سری از برنامه با مشکلات بسیاری همراه بود اما این مسائل سبب نشد که از کیفیت این ویژه برنامه نوروزی کاسته شود و این مسئله بر اهمیت و ارزش این برنامه محبوب می‌افزاید. 



  ♥☺☻ بقیه در ادامه مطلب   ♥☺☻



آرمین گراوندی بازدید : 137 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)


در دنیا دنیا آرزوهای خوبی که این روزها از زبان آدم ها به یکدیگر هدیه می شود، این هم مختصر و مفیدترین آرزوی ماست برای همه آنهایی که امسال هم کنارشان نفس کشیدیم، خندیدیم، اشک ریختیم و روزگار گذراندیم. در روزهایی که چند نفس دیگر تا پایانش بیشتر نمانده، تصمیم گرفتیم سراغ ستاره های محبوب ایران برویم و آنها نوروز باستانی ایران را از زبان خودشان به ایرانی ها تبریک بگویند. در این صفحات امیرعلی دانایی، نیکی کریمی، بهرام رادان، سیدعلی ضیاء، سیامک انصاری و خیلی های دیگر به ما گفتند که امسال نوروز را چگونه جشن خواهند گرفت، برنامه هایشان چیست، محبوب ترین سینِ هفت سین خانه هایشان کدام است و از تلخ ترین و زیباترین خاطره های نوروزی شان برایمان حرف زدند... نکته جالب اینکه "سکه" صدرنشین محبوب ترین سین هفت سین خانه هایشان بود... پس معلوم شد این فقط خوانندگان دنیای اقتصاد نیستند که درگیر مسائل اقتصادی اند، چون ستاره ها هم انگار زیاد با این دنیا غریبه نبودند!!


hasan بازدید : 499 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)
زرپاتوق: حوادثی که در ورزش های مختلف مانند فوتبال و گلف و بیسبال می افتد بسیار زیاد هستند اما یکی از جالب ترین آن ها ورود یک حیوان به زمین بازی است که گاهی اتفاق می افتد.

جو ورزشگاه بسیار سنگین است و سروصدای تماشاگران به اندازه ای است که حتی سوت داور نیز به گوش نمی رسد اما ناگهان موجودی زیرک و بازیگوش به میان چمن ورزشگاه می دود و کانون توجهات همه از مربیان تیم تا داور و تماشاگران را به خود مبهوت می کند.

این موجود کوچک تنها یک دهم قد و اندازه بازیکنان را دارد اما همه آن ها را برای دستگیری اش به تکاپو می اندازد ولی سرانجام از زمین خارج می شود. تا به حال موجودات زیادی بوده اند که با همه بازیگوشی هایشان مسابقات مختلف ورزشی را متوقف کرده اند.

سمور در لیگ سوئیس


دو روز پیش در بازی که میان تیم های توآن و زوریخ سوئیس در حال برگزاری بود ناگهان سموری وارد ورزشگاه شد که توجه همه را به خود جلب کرد. این سمور بازیگوش نزدیک به 10 دقیقه ای بازی را تحت الشعاع خود قرار داد و باعث شد تا بسیاری از بازیکن ها به تکاپو بیافتند. پس از چند دقیقه ای که تمامی تماشاگران به حرکات جالب بازیکن ها می خندیدند بالاخره سمور دستگیر می شود و بازی به روال عادی باز می گردد.
بقیه در ادامه مطلب...


آرمین گراوندی بازدید : 150 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)


زر پاتوق، پایتخت ایران با جمعیتی در حدود 14 میلیون نفر هجدهمین شهر پرجمعیت جهان و بیست و هفتمین شهر بزرگ دنیاست. پایتخت ایران نیز مانند سایر کلان شهر های دنیا دارای مشکلات فراوانی از جمله آلودگی هوا، ترافیک، فقر و ... است اما امروز از زاویه ای دیگر به شهر دود و دیوار نگاه میکنیم. تهران امروز شهری مدرن بحساب میاید که در کنار زندگی سخت عده ای از ساکنانش، بعضی در اوج لذت از امکانات آن استفاده میکنند. باهم به تماشای این پایتخت دوست داشتنی مینشینیم.


hasan بازدید : 431 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

زرپاتوق: تا کنون ماهی های عجیب زیادی کشف شده است که آخرین آنها نوعی ماهی است با دندانهای انسان. این ماهی در دریاچه ی یو لاگر در لیچفیلد آمریکا پیدا شده است. شخصی که اولین بار ماهی را از آب بیرون می کشد فکر می کند این ماهی نوعی ماهی خطر ناک از خانواده پیراناها است اما وقتی به دندان های این ماهی عجیب نگاه می کند می بیند که دندانهایی شگفت انگیز و شبیه به دندان های انسان دارد. 


بعد از پیدا شدن این ماهی ها مردم لیچفیلد از شنا کردن در رودخانه وحشت داشتند تا دانشمند جانورشناسی اعلام کرد این ماهی ها هیچ خطری برای انسانها ندارند و نباید از این ماهی های بی آزار ترسید.



| تصاویر بیشتر در ادامه مطلب |



hasan بازدید : 368 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (1)
زرپاتوق به نقل از جام جم آنلاین: ماموران آتش نشانی و پلیس منطقه ویلونوو-لِ-بزیه فرانسه در پی هشدار یك فرد كه تاكید می كرد شیر سرگدانی را مشاهده كرده است ساعت ها به جستجوی ردپای حیوان درنده پرداختند.

ماموران با سیرك هایی در مناطق پیرامونی مستقر بودند تماس گرفته و از آنها خواستند تا از وجود كلیه شیرهای خود مطمئن شوند.



hasan بازدید : 314 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

زرپاتوق به نقل از پرداد: يک آرايشگر غير حرفه اي که قصد آموزش خودآرايي مو در يک ويدئو را داشت حين اجراي برنامه موهاي خود را به طرز وحشتناکي سوزاند.



او با يک دستگاه فر کننده موي الکترونيکي در حال آموزش فر کردن موها ديده ميشود و لحظه به لحظه کار خود را توضيح ميدهد . در ابتداي تصاوير او بخشي از موهايش را بين انگشتانش ميگيرد و ميگويد اگر قصد داريد فرهاي زيبايي داشته باشيد بخش بزرگي از موها را انتخاب کرده و آنرا دور بخش فلزي دستگاه بپيچانيد و حالا تا بيست و يا بيشتر بشماريد...



hasan بازدید : 335 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (0)

زرپاتوق به نقل از خبرگزاری فارس: ماروانه فلایینی 25 ساله که از سال 2008 از استاندارد لیژ بلژیک به اورتون پیوسته، اکنون به بازیکنی محبوب در گودیسون پارک تبدیل شده و در فصل جاری با زدن 11 گل، بهترین گلزن تیم لیورپولی است.


فلایینی در اورتون به عنوان بازیکن خوش اخلاقی شناخته نمی‌شود. آخرین اتفاقی که برای وی رخ داده است، ضربه سر زیدانی وی به رایان شوکراس، مدافع استوک سیتی بود که 3 جلسه محرومیت برای وی به دنبال داشت.




hasan بازدید : 431 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (0)

زرپاتوق به نقل از باشگاه خبرنگاران: سال جاری پس از آن که برف اکثر نقاط جهان را سفید پوش کرد و این اتفاق همانند سال گذشته منجر به سیل های مخرب در شهرها گشته بود. یکی از سخنرانان سازمان محیط زیست جهانی به نام (روی استاکس) حدود 3 روز گذشته از مردم خواست که هر خانواده حداقل هر روز 2 آدم برفی بسازند.




hasan بازدید : 756 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (0)
زرپاتوق به نقل از انتخاب: هند ، آپارتمانی که در آتش و دود گرفتار شده ، و مادری که برای حفظ جان دختر بچه اش او را از پنجره بیرون نگه داشته تا با دود ناشی از آتش خفه نشود.

 متاسفانه مادر این کودک بعد از مدتی بعلت خفگی از دود آتش جان سپرد اما نکتهء شگفت انگیز اینجاست که مادر بعد از مرگش بچه رو رها نکرده و ماموران آتش نشانی تونستن بچه رو صحیح و سالم با آن ارتفاع به زمین بیاورند.



hasan بازدید : 393 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (0)
زرپاتوق به نقل از خبرگزاری ایسنا: ساکنان شهر سن آنتونیو دا پلاتین برزیل با وزیدن باد شدید، شاهد برخاستن 50 هزار عنکبوت و پدیده‌ای مشابه بارش عنکبوت از آسمان بودند.

حدود 40 هزار گونه عنکبوت در سراسر جهان شناسایی شده‌اند که تنها 23 گونه دارای اجتماعاتی مانند زنبورها یا مورچه ها بوده و جزو خانواده نادر عنکبوت اجتماعی (social spider)‌ محسوب می‌شوند.



samavar بازدید : 282 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

درخواست یک مادر از کریمی


زرپاتوق : در حالی که این روزها هواداران پرسپولیس در مقابل ورزشگاه درفشی‌فر جلوی علی کریمی را برای بازگشت به تیم می‌گیرند، یک مادر درخواست دیگری از وی داشت.

hasan بازدید : 458 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)


زرپاتوق: دانشجوی خلاق لبنانی با وسایل دراختیارش دست به ابتکار فوق العاده ای زده و ماشینی را ساخته که طراحی این ماشین بسیار شبیه به ماشین های مدرن و پیشرفته ی دنیا ازجمله بوگاتی یا لامبورگینی است.


برای دیدن سایر تصاویر به ادامه مطلب بروید...

hasan بازدید : 577 جمعه 20 بهمن 1391 نظرات (1)

زرپاتوق: باربي زنده اوکرايني که والريا لوکيانوا نام دارد و 23 ساله است که با عمل های جراحی متعدد، خودش را شبیه به یکی از شخصیتهای کارتونی انیمیشن های ژاپنی درآورده است،با همتای مذکر خود در آمریکا دیدار کرد!!!


برای دیدن بقیه متن وسایر تصاویر به ادامه مطلب بروید ...

hasan بازدید : 333 جمعه 20 بهمن 1391 نظرات (0)

زرپاتوق: تونیک با هوش و پشمالو بسیار شبیه انسان است. این سگ در کنتاکی آمریکا دیده شده است.همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید،جمجمه ی این سگ شباهت عجیبی به جمجمه ی انسان دارد.

برای دیدن سایر تصاویر به ادامه مطلب بروید ...
آرمین گراوندی بازدید : 530 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (1)
هدف گیری باورنکردنی از نوع زنانه!! (عکس متحرک)

فکر میکنم این خانم می خواسته چیزی را تلافی کنه...!

زود برید داخل ادامه مطلب خیلی باحاله ......... نظر یادتون نره  !!!


برای دیدن ادامه متن و عکس ها به ادامه مطلب بروید ....
آرمین گراوندی بازدید : 556 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)
این موضوع عجیب است اما واقعا اتفاق افتاده (عکس)
به گزارش زر پاتوق در یک اتفاق نادر در یک باغ وحش در کالیفرنیا یک ماده ببر بچه هایی سه قلو به دنیا آورد که به دلیل برخی عوارض دوران بارداری بچه ببرها زودتر از موعد به متولد شدند و به دلیل جثه بسیار کوچکشان بلافاصله از دنیا رفتند.

 برای دیدن ادامه متن و عکس ها به ادامه مطلب بروید .

آرمین گراوندی بازدید : 259 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)
عجیب و در عین حال جالب ترین ساحل جهان! (عکس)

عجیب‌ ترین و جالب ترین ساحل جهان در شمال کشور اسپانیا و در میان کوه‌ ها و تپه‌ های سرسبز این منطقه قرار دارد. به گزارش زر پاتوق عجیب ترین ساحل که ساحل هولگا نام دارد در نزدیکی شهرک یانیس در شمال اسپانیا واقع شده است.

این ساحل در میان کوه‌ ها و تپه‌ های دل‌ انگیز و زیبا و سرسبز نهفته است و اینکه چرا بر آن نام ساحل گذاشته شده است، باید گفت که طی میلیون‌ها سال امواج دریا به حفر کانال‌های زیر زمین منتهی شد که موجب شد، آبهای خلیج بسکای یا دریای کرانتیک به آن طرف این تپه‌ها و کوه‌های منطقه یانیس برسد.

برای دیدن بقیه متن و عکس ها به ادامه مطلب بروید ....
آرمین گراوندی بازدید : 241 شنبه 20 آبان 1391 نظرات (0)
عکسهای خنده دار و باورنکردنی از تفریح اعراب پولدار

جوانان عربستان سعودی در نزدیک یکی از شهرهای جنوب این کشور به نام ابها به تفریح بسیار عجیبی و خنده دار با استفاده از سنگ و خودروهای لوکس میپردازند.

برای دیدن بقیه متن و عکس ها به ادامه مطلب بروید .....
آرمین گراوندی بازدید : 179 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (0)
رکورد عجیب بلندترین مدل موی سیخ در جهان (عکس)

مردی ژاپنی توانست رکورد داشتن بلندترین مدل موی ایستاده جهان را به خود اختصاص بدهد.

آقای کازیرو واتانابه با داشتن بلندترین مدل موی ایستاده جهان با طولی برابر با 113.5 سانتیمتر این رکورد را بدست آورد. به گزارش ایران ناز کازیرو برای بدست‌آوردن این رکورد 15 سال فرصت گذاشت تا موهایش به این طول برسد. پیش از این، یک مرد آلمانی رکورد بلندترین مدل موی ایستاده جهان را با طولی برابر با 80 سانتیمتر داشت.

برای دیدن بقیه متن و عکس ها به ادامه مطلب بروید ....
آرمین گراوندی بازدید : 202 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (0)
این سگ ایرانی سوژه جدید خبرنگاران آمریکایی شده

به گزارش ایران ناز امید نام یک سگ ایرانی است که تا همین چند ماه پیش برای زنده ماندن در کنار خیابان ها تقلا میکرد. او احتمالا در تصادف با یک خودرو از ناحیه دو پا فلج شده، رویدادی که می توانست به نقطه پایان زندگی او تبدیل شود. امید با کمک پناهگاه حیوانات وفا در ایران و چند داوطلب یاری رسانی اکنون به واشنگتن آمریکا آمده و با یک خانواده ایرانی زندگی میکند.

برای دیدن بقیه متن وعکس ها به ادامه مطلب بروید .....
آرمین گراوندی بازدید : 191 جمعه 05 آبان 1391 نظرات (0)
عکس های حضور نیکی کریمی در تمرین تیم راه آهن

نیکی کریمی بازیگر مشهور سینمای ایران با حضور در تمرین تیم فوتبال راه آهن دقایقی با علی دایی گفت و گو کرد.

برای دیدن بقیه عکس ها به ادامه مطلب بروید ....
لینکدونی

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا از مطالب سايت راضي هستيد ؟
    از قالب سایت راضی هستی ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1264
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 1,626
  • بازدید سال : 46,818
  • بازدید کلی : 579,388
  • معرفی اجمالی زر پاتوق

    زر پاتوق یکی از بزرگترین سایت های تفریحی ایرانی میباشد که با مدیریت قوی همواره باعث سرگرمی شما خواهد شد