loading...
زر پاتوق | بروز ترین سایت تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
آرمین گراوندی بازدید : 166 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

عشق مرد ۴۷ ساله به دختر جوان

طناب‌دار پایان عشق مرد ۴۷ ساله به دختر جوان

ماجرای عشق مرد ۴۷ ساله به دختر بیست ساله در حالی پایانی خونین به خود گرفت که قضات شعبه ۱۳ دیوانعالی کشور حکم قصاص مرد قاتل را تایید کردند.

رضا که شهریور ماه ۵ سال پیش دختر مورد علاقه‌اش را که از خودش بیست و هفت سال کوچک‌تر بود به قتل رساند به زودی پای چوبه‌دار قرار خواهد گرفت.

حوادث – به گزارش اعتماد، ماجرای قتل سمانه بیست ساله به ساعت ۷ بعد از ظهر روز چهارم شهریور ماه سال ۸۷ باز می‌گردد.


برای دیدن ادامه خبر به ادامه مطلب بروید  ♥☺☻


آرمین گراوندی بازدید : 195 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)



سال 92 گویی نافش را با زلزله بریده اند. چراکه زلزله هنوز هم در جای جای کشور عزیزمان ایران پرسه می زند و به خانه هایمان که بعلت عدم رعایت اصول ایمن ‌سازی صحیح در مرز ویرانیست سرک می کشد. هنوز آثار غمبار زلزله اخیر درشهر شُنبه بوشهر از یادها نرفته بود که زاهدان، سراوان و برخی دیگر از مناطق استان سیستان و بلوچستان لرزید و حتی دو روز پیش تر بافق، بهاباد و دیگر نواحی استان یزد نیز از لرزش زمین بی بهره نبود. شرق تهران و فیروزکوه هم که هرچند بدون خسارت اما بهر حال در لیست زلزله خیزهای اولین ماه سال 92 جای گرفت. همانطور که طی دو روز گذشته در خبرها آمده بود تسوج در آذربایجان‌شرقی هم از زمین لرزه در امان نبود ...


■■ ■■ ■■ ■■ ■■  برای دیدن بقیه خبر و عکس های زلزله به ادامه مطلب بروید  ■■ ■■ ■■ ■■ ■■


samavar بازدید : 184 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (0)
 دلایل حذف محسن یگانه از تلویزیون


محسن یگانه از دلیل غیبت چند ساله خود مقابل دوربین تلویزیون و عدم پخش مصاحبه‎اش از برنامه سال تحویل شبکه سه سیما گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، چند روز پیش بود که محسن یگانه در وبلاگ شخصی خود اعلام کرد با حضور در برنامه ویژه سال تحویل شبکه سه سیما، پس از چهارسال دوباره مقابل دوربین تلویزیون قرار می گیرد. با این حال این برنامه به پایان رسید و خبری از حضور و گفتگوی یگانه نشد.

hasan بازدید : 482 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)


دو موتورسوار ناشناس در محدوده جردن تهران، به حمید فرخ نژاد، بازیگر معروف سینما و تلویزیون حمله کردند.

به گزارش زرپاتوق، یکی از روزهای هفته گذشته حمید فرخ نژاد هنگامی که در اتومبیل شخصی خود بود، از سوی دو موتور سوار با قمه مورد حمله قرار گرفت.


موتورسواران پس از حمله به وی وسایل شخصی او را به سرقت بردند. فرخ نژاد در این حادثه زخمی سطحی برداشت.

آرمین گراوندی بازدید : 520 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)



برخی از هکرهای چینی با نفوذ در سورس کد گوگل به سیستم کاربری و پسورد کاربران عضو سرویسهای گوگل دسترسی یافته اند.


♥☺☻ بقیه خبر در ادامه مطلب ☺☻♥


آرمین گراوندی بازدید : 139 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

 شخصیت شناسی مردان از روی لباس

زر پاتوق : زنان برای فهم روحیات و خصوصیات مردان باید به هزار حیله متوسل شوند و شش دانگ حواسشان را جمع کنند تا بتوانند شناخت کافی نسبت به مرد زندگی‌شان به دست بیاورند. شما هم اگر جزو خانم‌هایی هستید که می‌خواهید همسر یا نامزدتان را بهتر بشناسید، می‌توانید از نوع لباس پوشیدنش به ویژگی‌های اخلاقی او پی ببرید و بهترین و درست‌ترین عکس‌العمل را در مقابل او انجام دهید. به‌خاطر داشته باشید هرچه شناخت شما کامل‌تر و درست‌تر باشد و انتخاب بهتری داشته باشید، زندگی مشترک شیرین‌تری را تجربه خواهید کرد.


hasan بازدید : 358 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (2)


لحظه تحویل سال 1392 هجری شمسی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران:ساعت 14 و 31 دقیقه و 56 ثانیه روز چهارشنبه 30 اسفند است .

البته اگر بخواهید به میلادی هم بدانید مطابق است با 20 مارس 2013 میلادی ،سال 1392 سال مار است.

سال مار یعنی سالی که سیاره مشتری پا به برج سرطان می گذارد . سال های 1284، 1296، 1308، 1320، 1332، 1344، 1356، 1368، 1380، 1392 و … سال های حیوان مار هستند که در آن ها اتفاقات غیر منتظره ای رخ داده که برخی از آن ها در اینجا آورده شده اند...



hasan بازدید : 756 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (0)
زرپاتوق به نقل از انتخاب: هند ، آپارتمانی که در آتش و دود گرفتار شده ، و مادری که برای حفظ جان دختر بچه اش او را از پنجره بیرون نگه داشته تا با دود ناشی از آتش خفه نشود.

 متاسفانه مادر این کودک بعد از مدتی بعلت خفگی از دود آتش جان سپرد اما نکتهء شگفت انگیز اینجاست که مادر بعد از مرگش بچه رو رها نکرده و ماموران آتش نشانی تونستن بچه رو صحیح و سالم با آن ارتفاع به زمین بیاورند.



آرمین گراوندی بازدید : 659 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:
جشنواره رسانه‌های دیجیتال رسول اکرم(ص) برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به انتشار فیلم توهین آمیز به پیامبر در فضای مجازی گفت: به زودی جشنواره رسانه‌های دیجیتال رسول اکرم(ص) طراحی و برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: جشنواره رسانه‌های دیجیتال رسول اکرم(ص) برگزار می‌شود
برای مشاهده مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

آرمین گراوندی بازدید : 530 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
معاون آموزشی وزارت بهداشت:
افت تحصیلی دانشجویان روز عزای عمومی دانشگاههای علوم پزشکی است

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی وزارت بهداشت از اجرایی شدن آیین نامه جدید ارتقای اعضای هیئت علمی دانشگاههای علوم پزشکی از مهر امسال خبر داد و درباره افت تحصیلی دانشجویان گفت: نمره کمتر از ۱۴ افت تحصیلی محسوب می شود و این مسئله عزای عمومی دانشگاههای علوم پزشکی است.

خبرگزاری فارس: افت تحصیلی دانشجویان روز عزای عمومی دانشگاههای علوم پزشکی است

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس، محمد علی محققی امروز در هفتاد و دومین اجلاس روسای دانشگاههای علوم پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: با استخدام و ورود اعضای جدید هیئت علمی به دانشگاههای علوم پزشکی، سرانه استاد به دانشجو در این دانشگاهها به یک استاد به ازای 9 دانشجو رسیده است که از وضعیت دانشگاههای وزارت علوم، دانشگاه آ‌زاد و دانشگاه جامع علمی کاربردی به مراتب بالاتر است.

وی ادامه داد: مسئله مهمی که در دانشگاههای علوم پزشکی باید به آن توجه کنیم جلوگیری از افت تحصیلی دانشجویان است،نمره کمتر از 14 از نظر ما برای دانشجویان پزشکی که نخبگان کشور هستند، به منزله افت تحصیلی است و برای دانشگاه علوم پزشکی که با این مسئله مواجه شوند باید عزای عمومی اعلام کرد.

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: امسال 75 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی شرکت کردند که با وجود افزایش ظرفیت 25 درصدی فقط 5100 نفر آنها در دانشگاههای علوم پزشکی پذیرش شدند و حدود 70 هزار نفر از ادامه تحصیل در این دانشگاهها بازماندند اما با توجه به اینکه قانون اجازه استفاده از ظرفیت مازاد را به ما داده است، ظرفیت 6هزار نفری را برای پذیرش با دریافت شهریه ایجاد کرده‌ایم البته این روش جذب دانشجو باید به دقت مدیریت شود.

محققی گفت: سند آمایش سرزمینی آموزش پزشکی تدوین شده و اجرای درست آن به عدالت آموزشی در کشور منجر می شود.

انتهای پیام/

لینکدونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا از مطالب سايت راضي هستيد ؟
    از قالب سایت راضی هستی ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1264
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 1,773
  • بازدید سال : 46,965
  • بازدید کلی : 579,535
  • معرفی اجمالی زر پاتوق

    زر پاتوق یکی از بزرگترین سایت های تفریحی ایرانی میباشد که با مدیریت قوی همواره باعث سرگرمی شما خواهد شد