loading...
زر پاتوق | بروز ترین سایت تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
آرمین گراوندی بازدید : 413 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
علیپور خبر داد
یکشنبه رسیدگی به اختلافات قلعه نویی، همدانی و مسئولان تراکتورسازی / محرومیت در انتظار متخلفان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال از بررسی پرونده اتفاقات مربوط به کادر فنی سال گذشته تراکتورسازی و مسئولان این باشگاه در روز یکشنبه خبر داد.

خبرگزاری فارس: یکشنبه رسیدگی به اختلافات قلعه نویی، همدانی و مسئولان تراکتورسازی / محرومیت در انتظار متخلفان
برای مشاهده مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید


علیپور خبر داد
یکشنبه رسیدگی به اختلافات قلعه نویی، همدانی و مسئولان تراکتورسازی / محرومیت در انتظار متخلفان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال از بررسی پرونده اتفاقات مربوط به کادر فنی سال گذشته تراکتورسازی و مسئولان این باشگاه در روز یکشنبه خبر داد.

خبرگزاری فارس: یکشنبه رسیدگی به اختلافات قلعه نویی، همدانی و مسئولان تراکتورسازی / محرومیت در انتظار متخلفان

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام علیپور دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال امروز در برنامه ورزش و مردم حاضر شد.

وی در پاسخ به این سوال که چند ماه است مصاحبه ای نداشته گفت: در این چند ماه اولویت‌های مهم‌تری داشتیم. آخرین فرصت به روز رسانی مدارک باشگاه‌ها برای ثبت ‌نام در لیگ قهرمانان و صدور مجوز حرفه‌ای برای فیفا باعث شد تا درگیر این مسائل باشم. پیش از این هم گفته بودم 180 پرونده داشتیم که باید به اتفاق سایر نهادها پیگیری می‌کردیم تا به نتیجه برسد.

کسانی که در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مشغول به کار هستند، طبق اساسنامه در جای دیگری نباید مشغول به کار باشند ولی آیت‌ا‌‌للهی به جز کمیته اخلاق سمت‌های دیگری نیز دارد. علیپور در واکنش به این موضوع اظهار داشت: اعضای هیئت‌ رئیسه نمی‌توانند عضو کمیته‌های قضایی باشند به همین دلیل اگر کمیته اخلاق بر اساس اساسنامه تصویب شود این موارد لحاظ خواهد شد.

دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال درباره حضور آیت‌اللهی در پست نایب‌رئیسی فدراسیون و ریاست هیئت فوتبال فارس و اینکه وی می‌تواند در کمیته اخلاق هم باشد عنوان کرد: منعی ندارد؛ اگر با این دید وارد جزییات شویم رئیس کمیته داوران هم رئیس یکی از هیئت‌‌ها است. این دوستان ما اگر اساسنامه اجازه دهد رعایت اخلاقی را خواهند داشت. در خصوص اتفاقات انتخابات فارس نیز باید بگویم جلسه‌ای برای توضیحات آنچه اتفاق افتاد برگزار کردیم.

جعفری گفت از طرف حسینی وکالت داشته است. متأسفانه چنین حاشیه‌هایی ما را از اصل دور کرده است مانند آنچه بین کمیته ملی المپیک و حوزه‌های ریاست سازمان در دوره‌های گذشته وجود داشت. هاشمی‌طبا در المپیک صاحب کرسی بود اما مدیران وقت باعث کنار رفتن وی شدند. پیشنهاد من این است که در رأس نظام فکری کنند. تا زمانی که کسی وزیر ورزش باشد نمی‌تواند داوطلب ریاست کمیته ملی المپیک شود. انتخابات ریاست کمیته امسال برگزار می‌شود ولی انتخابات ریاست جمهوری سال آینده. باید چنین مشکلاتی برای همیشه حل شود.

علیپور در خصوص بداخلاقی‌هایی که در فوتبال وجود دارد و اظهارات برخی در خصوص سنگسار گفت: به منظور حفظ حق در کتاب اساسنامه لیگ حرفه‌ای فوتبال که مربوط به 12 سال قبل است باشگاه‌ها، کارمندان، بازیکنان، ناظران و داوران حق ندارند از سایر باشگاه‌ها در رسانه‌ها انتقاد کنند. اگر هم اعتراضی دارند باید به شکل کتبی ارائه کنند. در اساسنامه این بند وجود دارد که همه اشخاص متعهد می‌شوند هرگز علیه یکدیگر مصاحبه نکنند. اگر فوتبال و فوتبالیست از محبوبیت افتاده است به خاطر همین رفتارهاست. برای ما هم تأسف بار است که چنین اتفاقی رخ داده است.

علیپور در مورد اختلافات امیر قلعه نویی،‌ ستار همدانی و سایر اعضای کادر فنی کنونی استقلال که فصل گذشته در تراکتورسازی حضور داشتند با مسئولان این باشگاه گفت: نامه‌ای رسمی برای دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی ارسال کردیم که روز یکشنبه در خصوص این اتفاقات رسیدگی کنیم. مسئله این است که اگر تخلفی وجود دارد چرا الان مطرح شده است. اگر هم تهمت باشد ضمن اینکه شخص را محروم می‌کنیم با باشگاه هم برخورد خواهیم کرد.

دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال درباره اینکه چرا تیم‌ها اردو‌های خود را در ترکیه برگزار می‌کنند تا چنین مشکلات و حاشیه‌هایی به وجود بیاید اظهار داشت: 6 تیم صدر جدول را ببینید. برخی از مربیان و دوستان را باید دست و پایشان را طلا گرفت که با کمترین هزینه و ارزانترین بازیکنان سامان گرفتند. تیم‌هایی مانند پیکان، فجر سپاسی، صبا، سایپا، راه آهن و نفت تهران.

تفاوت علی دایی به عنوان یک انسان کاربلد با دیگران این است که یکی از ارزان‌ترین تیم‌ها را ساماندهی می‌کند. مسئولان عنایت داشته باشند در شرایط فعلی چرا باید ترکیه برویم و پول‌هایمان را آنجا هزینه کنیم.

علیپور در پاسخ به این سؤال که تا کی هزینه‌های بالا و درآمد پایین و روند اشتباه وجود خواهد داشت گفت: اینجا باید از دادکان یاد کنم. ما آدم‌های کاربلدی مانند دادکان را گوشه گود می‌فرستیم و به دلایل مختلف از آنها استفاده نمی‌کنیم. اما مسئله این است که باشگاه‌های ما عمدتا هزینه داشتند. اما باشگاهی مانند سپاهان با مدیریت چند ساله اگرچه هزینه‌ای داشته اما تولید خوبی هم داشته است. اگر اکنون برای این مسئله تدبیر نشود قطعا فوتبال ما به بن‌بست می‌رسد.

وی در پاسخ به این سؤال که بسیاری از تیمها هنگام نتیجه نگرفتن مربیانشان را تعویض می‌کنند و چه راهکاری برای این کار دارید گفت: فوتبال ما در ساختار، سیستم و روش‌هایی که اعمال می‌کند نیاز به بازنگری عمیق دارد. باشگاه‌ها باید هدف‌گذاری کنند.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
لینکدونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا از مطالب سايت راضي هستيد ؟
    از قالب سایت راضی هستی ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1264
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 587
  • باردید دیروز : 625
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,104
  • بازدید ماه : 7,297
  • بازدید سال : 52,489
  • بازدید کلی : 585,059
  • معرفی اجمالی زر پاتوق

    زر پاتوق یکی از بزرگترین سایت های تفریحی ایرانی میباشد که با مدیریت قوی همواره باعث سرگرمی شما خواهد شد