loading...
زر پاتوق | بروز ترین سایت تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
آرمین گراوندی بازدید : 150 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

خوش به حال کچل ها !! (طنز)

http://up.link7.tk/danestani/e4f10812d7b9ed2b01116eb47cd01a53.jpg

من همیشه به کچل ها حسادت می کردم. بعد از خواندن این خبر، یک دلیل دیگر به دلایلم برای حسادت اضافه شد…

خبر: «موها زمان سکته را می دانند، چون تحقیقات نشان می دهد موها می توانند تاریخچه ای از استرس های شخص را در خود ذخیره کنند.»

من همیشه به کچل ها حسادت می کردم. بعد از خواندن این خبر، یک دلیل دیگر به دلایلم برای حسادت اضافه شد.

۱- کچل ها زودتر از همه متوجه شروع بارش باران می شوند.

۲- کچل ها می توانند با خیال راحت شیشه اتومبیل را پایین بکشند و از جریان هوا لذت ببرند.

۳- آنها به راحتی می توانند برای رفتن به مهمترین مهمانی ها هم از موتورسیکلت استفاده کنند.

۴- مودارها اگر عرق بکنند، باید بروند حمام و کلی موهایشان را با شامپو چنگ بزنند تا چربی و عرق از پوست سرشان پاک شود ولی کچل ها با یک دستمال کاغذی مشکل را حل می کنند.

۵- کچل ها غصه هایشان کمتر است و مثل بقیه هر روز نگرانی ریزش موهایشان را ندارند.

۶- و بالاخره اینکه کچل ها استرس هایشان ذخیره نمی شود.

خوش به حال کچل ها !! (طنز)

http://up.link7.tk/danestani/e4f10812d7b9ed2b01116eb47cd01a53.jpg

من همیشه به کچل ها حسادت می کردم. بعد از خواندن این خبر، یک دلیل دیگر به دلایلم برای حسادت اضافه شد…

خبر: «موها زمان سکته را می دانند، چون تحقیقات نشان می دهد موها می توانند تاریخچه ای از استرس های شخص را در خود ذخیره کنند.»

من همیشه به کچل ها حسادت می کردم. بعد از خواندن این خبر، یک دلیل دیگر به دلایلم برای حسادت اضافه شد.

۱- کچل ها زودتر از همه متوجه شروع بارش باران می شوند.

۲- کچل ها می توانند با خیال راحت شیشه اتومبیل را پایین بکشند و از جریان هوا لذت ببرند.

۳- آنها به راحتی می توانند برای رفتن به مهمترین مهمانی ها هم از موتورسیکلت استفاده کنند.

۴- مودارها اگر عرق بکنند، باید بروند حمام و کلی موهایشان را با شامپو چنگ بزنند تا چربی و عرق از پوست سرشان پاک شود ولی کچل ها با یک دستمال کاغذی مشکل را حل می کنند.

۵- کچل ها غصه هایشان کمتر است و مثل بقیه هر روز نگرانی ریزش موهایشان را ندارند.

۶- و بالاخره اینکه کچل ها استرس هایشان ذخیره نمی شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
لینکدونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا از مطالب سايت راضي هستيد ؟
    از قالب سایت راضی هستی ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1264
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 552
  • باردید دیروز : 625
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,069
  • بازدید ماه : 7,262
  • بازدید سال : 52,454
  • بازدید کلی : 585,024
  • معرفی اجمالی زر پاتوق

    زر پاتوق یکی از بزرگترین سایت های تفریحی ایرانی میباشد که با مدیریت قوی همواره باعث سرگرمی شما خواهد شد