loading...
زر پاتوق | بروز ترین سایت تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
آرمین گراوندی بازدید : 177 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.link7.tk/danestani/a0bb02da2593841e448cd49de15daed6.jpg

توضیح : (برتولت برشت نویسنده معروف آلمانی ضد فاشیست بود )

قاضی: اسم؟

برشت: شما خودتون می دونین

قاضی: میدونیم اما شما خودت باید بگی.

برشت: خوب. من رو به خاطر برتولت برشت بودن محاکمه میکنین. دیگه چرا باید اسمم رو بگم؟

http://up.link7.tk/danestani/a0bb02da2593841e448cd49de15daed6.jpg

توضیح : (برتولت برشت نویسنده معروف آلمانی ضد فاشیست بود )

قاضی: اسم؟

برشت: شما خودتون می دونین

قاضی: میدونیم اما شما خودت باید بگی.

برشت: خوب. من رو به خاطر برتولت برشت بودن محاکمه میکنین. دیگه چرا باید اسمم رو بگم؟


قاضی: با این حال باید اسمتون رو بگین. اسم؟

برشت: من که گفتم. برشت هستم.

قاضی: ازدواج کرده اید؟

برشت : بله

قاضی: با چه کسی؟

برشت: با یک زن.

خنده حضار در دادگاه

قاضی: شما دادگاه رو مسخره میکنید؟

برشت: نه این طور نیست.

قاضی: پس چرا میگویید با یک زن ازدواج کرده اید؟

برشت: چون واقعا با یک زن ازدواج کرده ام!

قاضی: کسی را دیده اید با یک مرد ازدواج کند؟

برشت: بله!

قاضی: چه کسی؟

برشت: همسر من. او با یک مرد ازدواج کرده است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
لینکدونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا از مطالب سايت راضي هستيد ؟
    از قالب سایت راضی هستی ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1264
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 469
  • باردید دیروز : 625
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,986
  • بازدید ماه : 7,179
  • بازدید سال : 52,371
  • بازدید کلی : 584,941
  • معرفی اجمالی زر پاتوق

    زر پاتوق یکی از بزرگترین سایت های تفریحی ایرانی میباشد که با مدیریت قوی همواره باعث سرگرمی شما خواهد شد