loading...
زر پاتوق | بروز ترین سایت تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
آرمین گراوندی بازدید : 173 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)
پس از بازگشت کاروان کشتی فرنگی به ایران
عبدولی: شرمنده‌ام که دست خالی برگشتم/کسی را نداشتیم که از حقم دفاع کند

خبرگزاری فارس: کشتی‌گیر تیم ملی فرنگی گفت: دست همه مردم را می بوسم و شرمنده شان هستم که نتوانستم دست پر به ایران برگردم.

خبرگزاری فارس: عبدولی: شرمنده‌ام که دست خالی برگشتم/کسی را نداشتیم که از حقم دفاع کند

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید عبدولی پس از بازگشت مسابقات المپیک 2012 لندن گفت:‌ دست همه مردم را می‌بوسم و از همه آنها تشکر می‌کنم.شرمندهمردم شدم چونباید با دست پر برمی‌گشتم اما متأسفانه همه دیدند که چه اتفاقی افتاد. مردم شاهد بودند که پیروزی صددرصد من را از من گرفتند.

وی افزود: کسی نبود که صدای ما را به مسئولان برساند و از حق من دفاع کند.آنها تصمیم گرفته بودند که من را بازنده میدان معرفی کنند و به خواسته خودشان رسیدند.

عبدولی گفت: چهار سال از عمر من به هدر رفت و تلاش مربیان‌مان نیز بر باد رفت. امیدوارم مردم باز هم مرا دعا کنند تا بتوانم در مسابقات بعدی نتایج خوبی را کسب کرده و جبران کنم.

انتهای پیام/م

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
لینکدونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا از مطالب سايت راضي هستيد ؟
    از قالب سایت راضی هستی ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1264
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 1,155
  • باردید دیروز : 625
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,672
  • بازدید ماه : 7,865
  • بازدید سال : 53,057
  • بازدید کلی : 585,627
  • معرفی اجمالی زر پاتوق

    زر پاتوق یکی از بزرگترین سایت های تفریحی ایرانی میباشد که با مدیریت قوی همواره باعث سرگرمی شما خواهد شد