loading...
زر پاتوق | بروز ترین سایت تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
آرمین گراوندی بازدید : 142 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)
انوشیروانی:‌ یک شب رویایی را سپری کردم/ خوشحالم زحماتم به بار نشست

خبرگزاری فارس: نایب قهرمان فوق سنگین وزنه برداری المپیک گفت: پس از کسب مدال طلا و نقره توسط نمایندگان ایران یک شب رویایی را سپری کردم.

خبرگزاری فارس: انوشیروانی:‌ یک شب رویایی را سپری کردم/ خوشحالم زحماتم به بار نشست

به گزارش خبرگزاری فارس، سجاد انوشیروانی پس از ورود به کاروان وزنه‌برداری ایران به کشورمان در خصوص نائب قهرمانی‌اش در المپیک گفت: نمی‌دانم از خوشحالی چه جوابی باید بدهم. آن شب پس از کسب مدال‌های طلا ونقره فوق سنگین یک شب رویایی را پشت سر گذاشتم و توانستم نتیجه زحماتم را با دعای خیر مردم درالمپیک ببینم.

وی ادامه داد: جو مسابقات خیلی سنگین بود با این حال خوشحالم که زحماتم به بار نشسته و به هدفم برسم.

وی در خصوص شناخت از رقیبانش در مسابقات بعدی به خصوص المپیک 2016 برزیل گفت: رقیبانم را شناختم اما تا آن زمان امکان دارد تعدادشان کم و زیاد شود و شاید خودم هم نباشم اما تلاش می‌کنم در رقابت های بعدی نیز موفق باشم.

انتهای پیام/م

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
لینکدونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا از مطالب سايت راضي هستيد ؟
    از قالب سایت راضی هستی ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1264
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 515
  • باردید دیروز : 625
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,032
  • بازدید ماه : 7,225
  • بازدید سال : 52,417
  • بازدید کلی : 584,987
  • معرفی اجمالی زر پاتوق

    زر پاتوق یکی از بزرگترین سایت های تفریحی ایرانی میباشد که با مدیریت قوی همواره باعث سرگرمی شما خواهد شد