loading...
زر پاتوق | بروز ترین سایت تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
ahadgh بازدید : 147 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)


_______________زرپاتـــــــــوق ____________


چهار دعای برتر لحظه تحویل سال / اول دعا برای ظهور آن بی مثال

دوم تمام ملت بی ضرر و بی ملال / سوم رسیدن ما به قله های کمال

چهارم تمام جیب ها پر از پول ، اما حلال . . .


_______________زرپاتـــــــــوق ____________


امروز ۲ نفر آدرس و شماره تلفنت رو ازم خواستن منم بهشون دادم

یکیشون خوشبختی و اون یکی سعادت

سال92 میان سراغت !


♥☺☻ بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب ☺☻♥



hasan بازدید : 499 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)
زرپاتوق: حوادثی که در ورزش های مختلف مانند فوتبال و گلف و بیسبال می افتد بسیار زیاد هستند اما یکی از جالب ترین آن ها ورود یک حیوان به زمین بازی است که گاهی اتفاق می افتد.

جو ورزشگاه بسیار سنگین است و سروصدای تماشاگران به اندازه ای است که حتی سوت داور نیز به گوش نمی رسد اما ناگهان موجودی زیرک و بازیگوش به میان چمن ورزشگاه می دود و کانون توجهات همه از مربیان تیم تا داور و تماشاگران را به خود مبهوت می کند.

این موجود کوچک تنها یک دهم قد و اندازه بازیکنان را دارد اما همه آن ها را برای دستگیری اش به تکاپو می اندازد ولی سرانجام از زمین خارج می شود. تا به حال موجودات زیادی بوده اند که با همه بازیگوشی هایشان مسابقات مختلف ورزشی را متوقف کرده اند.

سمور در لیگ سوئیس


دو روز پیش در بازی که میان تیم های توآن و زوریخ سوئیس در حال برگزاری بود ناگهان سموری وارد ورزشگاه شد که توجه همه را به خود جلب کرد. این سمور بازیگوش نزدیک به 10 دقیقه ای بازی را تحت الشعاع خود قرار داد و باعث شد تا بسیاری از بازیکن ها به تکاپو بیافتند. پس از چند دقیقه ای که تمامی تماشاگران به حرکات جالب بازیکن ها می خندیدند بالاخره سمور دستگیر می شود و بازی به روال عادی باز می گردد.
بقیه در ادامه مطلب...


samavar بازدید : 195 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)

موتور جستجوی گوگل، غول بزرگ و دوست داشتنی فضای مجازی، جایی است که هر چه بخواهید در آن پیدا می شود و خیلی وقت ها با یک سرچ ساده می توانید به آنچه مد نظرتان است برسید.

جستجو در گوگل ظاهر سخت و پیچیده ای ندارد، اما دانستن برخی ترفندها و میانبرهای ساده می تواند به ما کمک کند ساده تر و زودتر به جواب برسیم. ضمن اینکه این کلک های به ظاهر ساده از ما یک جستجوگر حرفه ای می سازد.


samavar بازدید : 124 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)

 

بااینکه واکنش به عطسه کردن در فرهنگ‌های مختلف، متفاوت است اما بخش اعظم آن یکسان و جهانی است. عطسه به علت‌های مختلف اتفاق می‌افتد، مثل قرارگیری در معرض نور زیاد، تغییر دمای ناگهانی، نسیم هوای سرد، عفونت‌ها و بیماری‌های مختلف و …


آرمین گراوندی بازدید : 150 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)


زر پاتوق، پایتخت ایران با جمعیتی در حدود 14 میلیون نفر هجدهمین شهر پرجمعیت جهان و بیست و هفتمین شهر بزرگ دنیاست. پایتخت ایران نیز مانند سایر کلان شهر های دنیا دارای مشکلات فراوانی از جمله آلودگی هوا، ترافیک، فقر و ... است اما امروز از زاویه ای دیگر به شهر دود و دیوار نگاه میکنیم. تهران امروز شهری مدرن بحساب میاید که در کنار زندگی سخت عده ای از ساکنانش، بعضی در اوج لذت از امکانات آن استفاده میکنند. باهم به تماشای این پایتخت دوست داشتنی مینشینیم.


آرمین گراوندی بازدید : 116 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (1)


  پیش نهاد میکنم حتما مطلب رو نگاه کنید ...


♥☺☻ زر پاتوقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ☺☻♥


وقتی که الکی الکی مصوبه میدینhttp://www.pic4ever.com/images/127fs4573872.gif


http://img.noodi.net/uploads/136302027033341.jpg


نتیجش میشه این



http://img.noodi.net/uploads/136302027035442.jpg


بقیه در ادامه مطلب .....

samavar بازدید : 141 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

کوه در فرهنگ ایرانی نماد استقامت و پایداری است. راهپیمایی و کوهنوردی در دامنه کوه و صعود از آن یکی از فعالیت‌های ورزشی دوست‌داشتنی محسوب می‌شود. کشور ایران با داشتن بیش از ۳۹۰ کوه، با ارتفاعی بیش از ۲۰۰۰ متر و ۹۲ کوه با ارتفاع بیش از ۴۰۰۰ متر از سطح دریا، جزو کشورهای مرتفع جهان است.

 

 

آرمین گراوندی بازدید : 149 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)
http://uploadtak.com/images/i8935_1slheo18ycrzk0f2b8mq.jpg


بسیار کم شمارند ستاره‌هایی که به رشته اصلی هنری خود اکتفا کرده باشند و دستی در بیزینس‌های دیگر نبرده باشند. چراکه دنیای شهرت در کنار مشکلات و سختی‌های شناخته شدن و کمی دور شدن از زندگی عادی امتیازهایی هم دارد؛ برای مثال اگر صاحب نام و مشهور باشید و به ویژه اگر سوپر استار یا هنرمند باشید و بعد تصمیم به شروع تجارت یا کار در هر رشته‌ای بگیرید، شهرت حتما در پیشبرد بهتر کار و البته رونق گرفتن آن تاثیر چشم‎گیری دارد و حتی می‌توان گفت شهرت پله‌ای است برای موفقیت در هر رشته تجاری؛ از ساخت صنایع دستی تا افتتاح شرکت ساختمانی، پرداختن به کارهای دیگر، بازیگران را از نظر مالی کمی بی‌نیاز می‌کند و می‌تواند به آن‌ها این اطمینان را بدهد که در آینده و پس از پایان عصر طلایی خود پشتوانه مالی و درآمد قابل اتکایی داشته باشند. این امر در تمام دنیا رواج دارد و خیلی از سوپراستارهای هالیوودی و بالیوودی نیز در کنار بازیگری به شغل‌های دیگری هم می‌پردازند. در ادامه ایمیل شغل دوم برخی از هنرمندان ایرانی را از نظر خواهید گذراند.



لینکدونی

تعداد صفحات : 118

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا از مطالب سايت راضي هستيد ؟
    از قالب سایت راضی هستی ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1264
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 1,644
  • بازدید سال : 46,836
  • بازدید کلی : 579,406
  • معرفی اجمالی زر پاتوق

    زر پاتوق یکی از بزرگترین سایت های تفریحی ایرانی میباشد که با مدیریت قوی همواره باعث سرگرمی شما خواهد شد