loading...
زر پاتوق | بروز ترین سایت تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
آرمین گراوندی بازدید : 153 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

حکایت پا وشکم

http://up.link7.tk/tasavir/mani_kalame1.jpg

حکایت پا وشکم

http://up.link7.tk/tasavir/mani_kalame1.jpg

گفت شبی پا به شکم: ای شکم

ای که خوری هر چه رسد بیش و کم

ای که تو همدست شدی با دهن

گفته چنین سعدی شیرین سخن:

((این شکم بی هنر پیچ پیچ

صبر ندارد که بسازد به هیچ))

پا بود ای دوست ستون بدن

زور نداری تو برو دم نزن

می‏برمت این طرف و آن طرف

تا بخوری سبزی آش و علف!

من هنرم بار تو را بردن است

لیک تو تنها هنرت خوردن است

گفت شکم حضرت آقای پا!

چاله به راه است نیفتی بپا!

من نخورم پای تو شل می‏‏‏شود!

مغز و بدن خسته و خل می‏شود

من به تو هر روز کمک می‏کنم

زور تو را نیز چو جک می‏کنم

خوردن مخلص به تو بخشیده زور

سست شوی گر نکنم قار و ‏قور

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
لینکدونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا از مطالب سايت راضي هستيد ؟
    از قالب سایت راضی هستی ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1264
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 273
  • باردید دیروز : 332
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,165
  • بازدید ماه : 6,358
  • بازدید سال : 51,550
  • بازدید کلی : 584,120
  • معرفی اجمالی زر پاتوق

    زر پاتوق یکی از بزرگترین سایت های تفریحی ایرانی میباشد که با مدیریت قوی همواره باعث سرگرمی شما خواهد شد