loading...
زر پاتوق | بروز ترین سایت تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
آرمین گراوندی بازدید : 149 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)
گزارش خبرنگار اعزامی فارس از لندن
مظاهری: طلایم را از مردم گرفتم/با کسب مدال در بازی‌های آسیایی خداحافظی می‌کنم

خبرگزاری فارس: بوکسور تیم ملی گفت: اگر حق مرا نمی‌خوردند قطعا به فینال می‌رسیدم هر چند که مدال طلای خود را با پیام‌های محبت آمیز مردم از آنها گرفتم.

خبرگزاری فارس: مظاهری: طلایم را از مردم گرفتم/با کسب مدال در بازی‌های آسیایی خداحافظی می‌کنم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از لندن، علی مظاهری پس از شکست احسان روزبهانی مقابل حریف قزاقستانی خود گفت: احسان واقعاً مبارزه بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت. جو سالن مسابقات خیلی سنگین بود و یک مقدار احساسی عمل کرد.

وی ادامه داد: اگر احسان در راند آخر بر احساسات خود غلبه می‌کرد می‌توانست حریفش را شکست دهد. البته ناگفته نماند حریف احسان نفر دوم جهان است. به نظرم اگر روزبهانی مقابل حریف خود حمله باز نمی‌کرد می‌توانست پیروز میدان شود.

مظاهری در پاسخ به این سؤال که ممکن است به خاطر اتفاقاتی که در المپیک لندن برایش رخ داد بی انگیزه شده و با بوکس خداحافظی کند، گفت: من تصمیم دارم در بازی‌های آسیایی شرکت کنم و با کسب مدال از تیم ملی خداحافظی کنم.

وی در پایان گفت: یک سال و نیم است در اردوها تلاش می‌کنم. امیدوارم مسئولان این تلاش‌های من را ببینند. به هر حال همه شاهد هستند که داوران حق مرا خوردند. اگر اینطور نمی‌شد مطمئنم که در فینال مسابقات حضور پیدا می‌کردم هرچند که من طلای خودم را با پیام‌های مردم گرفتم. خوشحالم از اینکه طی این چند روز ملت ایران چه در خارج از و چه در داخل مرا حمایت کردند.

انتهای پیام/م

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
لینکدونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا از مطالب سايت راضي هستيد ؟
    از قالب سایت راضی هستی ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1264
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 510
  • باردید دیروز : 625
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,027
  • بازدید ماه : 7,220
  • بازدید سال : 52,412
  • بازدید کلی : 584,982
  • معرفی اجمالی زر پاتوق

    زر پاتوق یکی از بزرگترین سایت های تفریحی ایرانی میباشد که با مدیریت قوی همواره باعث سرگرمی شما خواهد شد